سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
محمد حسین محنتی نائب امیر جماعت اسلامی سند پاکستان

حوزه/ محمد حسین محنتی گفت: عربستان بازی آمریکا را اجرا می کند و این هدف امریکا که تفرقه میان شیعه و سنی در پاکستان است هیچ وقت محقق نخواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محمد حسین محنتی نائب امیر جماعت اسلامی سند پاکستان در مصاحبه ای گفت: عربستان بازی آمریکا را اجرا می کند و این هدف امریکا که تفرقه میان شیعه و سنی در پاکستان است هیچ وقت محقق نخواهد شد.

او گفت: در هیچ کشوری اوضاع کشور را مردم آن کشور خراب نمی کند و تفرقه میان شیعه و سنی در پاکستان را مردم بصیر این کشور خنثی کردند و هیچ وقت مردم هوشیار ما شریک سازش با آمریکا نخواهند شد و الحمد الله امروز ما شاهدیم که در کشور هیج اختلافی میان شیعه و سنی ندارد.

نائب امیر جماعت اسلامی سند پاکستان در جواب یک سوال درباره تهمت های ولی عهد سعودی که به ایران و ترکیه زده بود گفت: بیانیه ولی غهد عربستان سعودی در مصر غیر عاقلانه و غیر مسئولانه بود، عربستان بازی آمریکا را در منطقه اجرا می کند و در حال تقویت کردن منافع امریکا است.

او در ادامه گفت: ما باید قبول کنیم که متاسفانه داعش را چند نفر از برادران اسلامی تشکیل دادند و آمریکا و عربستان از این گروه تکفیری برای منافع خودشان استفاده کرده و امروز ما میبینم که این گروهک تکفیری در پاکستان هم فعالیت دارد و و امیدوار هستم که این گروه در کشورمان فعال نماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha