جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سالاری مکی

حوزه/مدیر و معاونین حوزه علمیه خراسان شمالی با حضور در مدرسه علمیه باقرالعلوم شهرستان راز و جرگلان، در فضایی صمیمی با طلاب، اساتید و مسئولان این حوزه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی مدیر حوزه علمیه استان، به همراه معاونین فرهنگی اجتماعی، تبلیغی و آموزشی، صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه برادران شهرستان راز و جرگلان، با طلاب و اساتید این مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در یک فضای صمیمی و دوستانه برگزار شد، طلاب مدرسه علمیه شهرستان راز و جرگلان دغدغه‌های خود را درباره مسائل آموزشی، بیمه، پژوهش و دیگر مشکلات جاری بیان داشتند که پاسخ‌های لازم و جامع را از مسئولین محترم دریافت کردند.

همچنین در ادامه این دیدار، مدیر و معاونین حوزه علمیه خراسان شمالی با مدیر و مسئولان مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان راز و جرگلان و اساتید این مدرسه دیداری صمیمانه و کاری داشتند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در این دیدار صمیمی ضمن تبریک سال نو به طلاب، اساتید و مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان راز و جرگلان، برای آن‌ها آرزوی توفیق روز افزون و موفقیت کردند.

همچنین معاونان فرهنگی و اجتماعی، تبلیغ و آموزش نیز که همراه مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی به این شهرستان سفر کرده بودند، در جمع طلاب و اساتید مدرسه باقرالعلوم(ع) راز و جرگلان در مورد مسائل مختلف گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha