جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 445551
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
دیدار با امام جمعه قروه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه به همراه جمعی از اساتید و طلاب با حجت الاسلام حسن بابایان، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه به همراه جمعی از اساتید و طلاب، پیش از ظهر امروز با حجت الاسلام حسن بابایان، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام نادر رنجبر، مدیر مدرسه علمیه(ع) شهرستان قروه گزارشی از عملکرد این مدرسه در سال گذشته و نیز برنامه های سال جاری ارائه کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت مدرسه علمیه این شهرستان مطلوب است و طلاب در بحث آموزشی از سطح بالایی برخوردار هستند.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: خوشبختانه حمایت های حجت الاسلام و المسلمین عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان زمینه های توسعه کمی و کیفی این مدرسه علمیه را فراهم آورده و امیدواریم این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه این دیدار، امام جمعه شهرستان قروه با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب مجرب و باسواد، گفت: طلاب و روحانیون به نوعی نمایندگان دین در جامعه محسوب می شوند، لذا تهذیب، تقوا و... باید از صفات بارز این قشر باشد.

حجت الاسلام بابایان افزود: خوشبختانه طلاب کردستانی از نظر بصیرت، تقوا و... وضعیت بسیار مطلوب و قابل قبولی دارند که این امر مایه دلگرمی همه ماست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha