سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه حافظ عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه های داخلی و خارجی است، گفت: اقتدار سپاه پاسداران موجب ترس و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی پاسداران انقلاب اسلام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) گفت: سپاه ستون حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماد رشادت ملت و الگوی تدین، ولایتمداری، ایثارگری و شهادت‌طلبی یاد کرد و افزود: عزت و اقتدار سپاه همواره موجب عصبانیت دشمنان داخلی و خارجی را به همراه داشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بغض و کینه از سپاه پاسداران چیز تازه ای نیست و از گذشته تا به امروز وجود داشته است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خار چشم دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که سپاه حافظ عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه های داخلی و خارجی است، تصریح کرد: اقتدار سپاه پاسداران موجب ترس و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان این که با بیان این که رشادت ها و از خودگذشتگی های سپاه در عرصه های مختلف مثال زدنی است، خاطرنشان کرد: باید خدمات ارزشمند این نیروی انقلابی و مردمی بیش از پیش برای مردم بازگو شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، انقلابی بودن را یکی از مهم ترین شاخصه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه در چهار دهه اخیر همواره ثابت کرده که پشتیبان مطمئنی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که دشمنان همواره به دنبال تخریب نهادهای انقلابی بوده اند، افزود: یکی از راه های نفوذ دشمن تخریب و تضعیف نهادهای انقلابی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و  تصریح کرد: سپاه برای حفظ و بقای نظام اسلامی و همچنین دفاع از مردم سینه خود را در برابر هر توطئه و دشمنی سپر کرده است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که سپاه پاسداران نیرویی مردمی و برخاسته از متن مردم است، خاطرنشان کرد: سپاه هیچ گاه جدای از مردم نبوده و همواره از همه توان خود در جهت دفاع از حقوق مردم در برابر دشمنان تلاش کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بحران های داخلی و خارجی بسیاری با مدیریت و نقش آفرینی سپاه پاسداران خنثی شد، تصریح کرد: نقش محوری سپاه در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که سپاه حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف است، بیان داشت: توانمندی و ظرفیت بالای سپاه در عرصه فرهنگی نیز اثرات مطلوبی در سال های اخیر بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به این که نباید خدمات سپاه در عرصه سازندگی را فراموش کنیم، افزود: تلاش های این نیروی مردمی و انقلابی در خدمت به مناطق محروم و روستایی همواره پررنگ بوده است که نمونه بارز آن را می توان در زلزله کرمانشاه به وضوح دید.

استاد حوزه علمیه مازندران، دشمنان سپاه را دشمنان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: تقویت و حمایت از سپاه به معنای تقویت اصل نظام و انقلاب است و تخریب آن به طور حتم تضعیف نظام را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که امروز امنیت و آسایش کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، بیان کرد: جانفشانی ها و از خودگذشتگی های مدافعان حرم آل الله نمونه کوچکی از تلاش های بی وقفه سربازان سپاه اسلام برای تأمین امنیت ملت ایران است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha