چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این که آمریکا در بیرون از خاک ایران سپاه را در لیست تحریم‌ها قرار می‌دهد، نشان‌دهنده این است که سپاه خار چشم دشمنان است و عده ای نیز در داخل علیه این نهاد انقلابی بدگویی کرده و آن را تضعیف می کنند، اینان در واقع عظمت سپاه را برنمی‌تابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، شنبه شب در مراسمی که به مناسبت ایام شعبانیه در ساری برگزار شد، بر ضرورت بهره گیری معنوی از فیوضات ماه شعبان تأکید کرد و گفت: این ماه دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه سخنان خود افزود :  لحظه لحظه های این ماه سرشار از معنویت و فضیلت است، بهره گیری مناسب از این فرصت های به وجود آمده ما را به سعادت و رستگاری حقیقی خواهد رساند.

وی با بیان این که در این روزهای مملو از معنویت باید در جهت تزکیه درون و نزدیک شدن به خداوند متعال حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: از دست دادن فیوضات معنوی ماه شعبان به طور حتم خسارت زا خواهد بود.

حجت الاسلام حیدری افزود: ماه شعبان فرصتی استثنایی را به وجود آورده تا در کنار برکات و زیبایی‌ های این ماه که مملو از اعیاد معنوی است از این فرصت برای دوری از گناهان و تهذیب روحی و روانی بهره ببریم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر این که با صیقل دادن روح و تهذیب نفس خویش می توان از برکات ماه شعبان بهره مند شد، بیان داشت: شعبان ماه عبادت، دعا و ماه گشوده شدن درهای رحمت حق بر بندگان است.

وی در بخش دیگری از سخنان به نامگذاری سالروز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار اشاره کرد و این نامگذاری را نشان از جایگاه و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نزد امام خمینی(ره) دانست و گفت: سپاه عامل عزت و عظمت ملت ایران در عرصه داخلی و بین المللی است.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که فرزندان ایران اسلامی با اقتدار در برابر توطئه ها و دشمنی های غرب ایستاده اند، افزود: اقتدار و عظمت ملت ایران مرهون تلاش ها و از خود گذشتگی های فرزندان این کشور در سپاه پاسداران است.

وی با بیان این که سپاه به عنوان نیروی ارزشی انقلاب اسلامی خار چشم استکبار است و آمریکا از این نیرو انزجار  و هراس دارد، ادامه داد: در گذشته نیز صدام برای سر پاسداران ما هدیه می‌گذاشت، امروز ما بخش اعظمی از امنیت و آرامش کشور را مدیون این نیروهای فداکار هستیم.

حجت الاسلام افزود: اینکه آمریکا در بیرون از خاک ایران سپاه را در لیست تحریم‌ها قرار می‌دهد، نشان‌دهنده این است که سپاه خار چشم دشمنان است و عده ای نیز در داخل علیه این نهاد انقلابی بدگویی کرده و آن را تضعیف می کنند، اینان در واقع عظمت سپاه را برنمی‌تابند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: حافظه ملت ایران گواهی می‌دهد که طی چهار دهه گذشته سپاه با حضور و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه و فداکارانه خود در تمام عرصه‌هایی که مردم نیاز مبرم داشتند، حاضر بود، مقابله با ضدانقلاب در ماه‌ها و سال‌های اول انقلاب، حضور گرم در جنگ تحمیلی، جدال با فتنه‌ها و آشوب‌های داخلی و کنار مرزها، حماسه‌سازی در عرصه‌های سازندگی و به زانو درآوردن داعش بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان از اقتدار ملت ایران اسلامی هراسان هستند، بیان داشت: همه توان نظام سلطه تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر علیرغم همه فشارها و توطئه ها امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، افزود: جایگاه امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف به برکت اهل بیت(ع) و ایستادگی و مقاومت این ملت به دست آمده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha