پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ آیت الله مهمان نواز قبل از انقلاب اسلامی در مبارزه با طاغوت و همراهی حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی در روشنگری مردم به ویژه در خطه خراسان شمالی داشت و پس از انقلاب نیز همواره در خط ولایت و در سنگر نماز جمعه و مجلس خبرگان رهبری منشأ خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی، درگذشت آیت الله شیخ حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله آقای حاج شیخ حبیب الله مهمان نواز(ره)، نماینده محترم مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبر موجب تأسف و تأثر گردید.

آن عالم مجاهد، عمر بابرکت خویش را در راه نشر معارف مکتب اهل بیت(ع) سپری نمود. ایشان قبل از انقلاب اسلامی در مبارزه با طاغوت و همراهی حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی در روشنگری مردم به ویژه در خطه خراسان شمالی داشت و پس از انقلاب نیز همواره در خط ولایت و در سنگر نماز جمعه و مجلس خبرگان رهبری منشأ خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت آن روحانی مبارز را به محضرت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و مردم وفادار و شریف استان خراسان شمالی و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha