جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نیبل قاووق گفت: رژیم آل سعود روند عادی سازی و نزدیکی با دشمن اسرائیلی را تکمیل می کند و دیدار هیئت های بحرینی و اماراتی با رژیم صهیونیستی، شاهدی آشکار بر این مسئله است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نیبل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: رژیم آل سعود روند عادی سازی و نزدیکی با دشمن اسرائیلی را تکمیل می کند و دیدار هیئت های بحرینی و اماراتی با رژیم صهیونیستی، شاهد آشکار بر این مسئله است.

وی تاکید کرد: محمد بن سلمان برای تصویب "قرارداد قرن" تلاش می کند و این مسئله خطری برای مقدسات امت و منافع و امنیت آن است، لذا برای مقابله با این قرارداد نیازمند مقاومت هستیم.

شیخ قاووق اشاره کرد: مقدار هجمه داخلی علیه مقاومت، اعتدال دروغین آنان را رسوا می کند و به تفاهم و توافق داخلی ضربه سنگینی می زند.

وی با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور منتظر فرصتی هستند تا به مقاومت ضربه بزنند، افزود: این هجمه علیه مقاومت آثار بدی در گفتگوی ملی خواهد داشت.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: روز انتخابات، با رأی به مقاومت با توطئه هایی که علیه دستاورد ها انجام می گیرد، مقابله می کنیم، به ویژه با دخالت های آل سعود و توطئه و تحریک بن سلمان علیه مقاومت مقابله خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: مقاومت امروز در اوج آمادگی خود برای مقابله با هرگونه تجاوز است و هیچ چیز این اولویت را به فراموشی نخواهد سپرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha