جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه تفسیر حجت الاسلام رئیسی در حرم رضوی

حوزه‌/تولیت آستان قدس رضوی گفت: رژیم صهیونیستی و مستکبران عالم به ویژه رئیس‌جمهور بی‌ادب و بی‌اخلاق آمریکا از جبهه مقاومت و مجاهدت های فرزندان حزب الله مستأصل شده و به «چه کنم چه کنم» افتاده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حرم مطهر امام رضا(ع) ضمن تفسیر آیاتی از قرآن کریم، با اشاره به اینکه برای برخی سؤال است تکلیف سازوبرگ های قدرت‌های نظامی و کلاهک‌های هسته‌ای در عالم با ظهور ولی‌عصر(عج) چه می‌شود، اظهار کرد: خدای متعال برای از بین بردن قدرت های شیطانی و میدان پیداکردن نماینده‌اش روی کره زمین یعنی حضرت ولی عصر(عج) لازم نیست لشکرکشی کند، بلکه با یک اراده الهی همه نقشه‌های دشمن نقش‌برآب می‌شوند.

 عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: در فلسطین و لبنان، فرزندان حزب‌الله نیروی هوایی و دریایی نداشتند و تنها با نیروی زمینی محدود و اقدامات مجاهدانه اسرائیل را با همه ادعاهایی که به عنوان گنبدآهنین روی تل آویو داشتند، مستأصل کردند، امداد الهی است؛ آنها که مدعی بزرگترین ارتش جهان هستند، القاعده و داعش که صهیونیسم‌ها برای قتل و غارت آنها را ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: داعش که تسلیحات نظامی را غربی‌ها و منابع مالی آنها را آل‌سعود تأمین می‌کردند، نقشه‌های نظامی و بی‌رحمانه را صهیونیسم‌ها برایشان می‌کشیدند، از قدرت مجاهدین مستأصل شده و به چه‌کنم چه‌کنم افتاده‌اند اینکه رئیس‌جمهور بی‌ادب و بی‌اخلاق آمریکا اعلام می‌کند پایتخت فلسطین اشغالی «قدس» شود نتیجه استیصال است، چون حریف مجاهدان حزب‌الله، جبهه انقلابی و امت اسلامی نشده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بهترین اعمال انتظار فرج است چون انتظار آثار بسیاری در عقیده و باور دارد، عنوان کرد: فرد منتظر اعتقاد به توحید دارد، چون حضرت مهدی(عج) پرچمدار توحید در عالم است  ومی آید که این پرچم را به اهتزاز در آورد، اعتقاد به ولی عصر(عج) اعتقاد به نبوت است، چون ایشان عصاره همه انبیاء الهی است.

وی افزود: اعتقاد به امام زمان(عج) اعتقاد به امامت است، چون خاتم اوصیاء است، اعتقاد به مهدی موعود(عج) اعتقاد به معاد است، زیرا از شرایط قیامت است، فرد معتقد به منجی عالم بشریت امام زمان(ع) معتقد به عدل است؛ چون او می‌آید که پرچم عدالت را در عالم برافراشته کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: انتظار افزون‌بر آثار اعتقادی آثار عملی هم دارد، کسی که منتظر امام زمان(عج) است امربه معروف و نهی از منکر می‌کند، رعایت حلال و حرام می‌کند و از کارهایی که حضرت(عج) را ناراحت می کند برحذر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از ظلم و ستم هایی که امروز بر مردم مظلوم فلسطین،لبنان و یمن می‌شود قلب حضرت مهدی(عج) جریحه دار می‌شود، چرا که از همه احوالات انسان‌ها باخبرند.

انتهای پیام

28/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha