پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار رئیس و معاونان مجتمع امام خمینی(ره) با آیت الله تحریری

حوزه/ رئیس مجتمع آموزش عالی امنام خمینی(ره) و تنی چند از معاونین و مدیران این مجتمع به مناسبت گرامیداشت مقام استاد، با حضور در مدرسه علمیه مروی تهران با استاد تحریری دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین زارعان، رئیس مجتمع آموزش عالی امنام خمینی(ره) و تنی چند از معاونین و مدیران مجتمع، همزمان با ایام گرامیداشت مقام رفیع استاد، با حضور در مدرسه علمیه مروی تهران، با حجت الاسلام والمسلمین  تحریری دیدار و از مقام این استاد گرامی تجلیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین زارعان در این دیدار ضمن ابراز سپاس از 2 دهه حضور استاد تحریری در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، تاکید کرد:  این استاد حوزه در این مدت مدید، تکیه گاه معنوی مستحکم و پناهگاهی امن برای طلاب غیر ایرانی مجتمع بودند.

وی افزود: این استاد اخلاق، علاوه بر امامت جماعت، ساعت ها از وقت خود را صرف گفت وگوی صمیمانه و حل مشکلات عدیده ی طلاب می نمودند.

رئیس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با بیان این که استادتحریری همچون هدیه ی الهی، به امر مقام عظمای ولایت در اختیار  حوزه علمیه تهران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امید است ضمن قدر دانی از زحمایت این استاد فرزانه در استان تهران، ما نیز بتوانیم همچنان از برکات معنوی ایشان بهره مند باشیم.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین زارعان و هیئت همراه، در حاشیه ی این دیدار، از مجموعه مدارس علمیه و دبیرستان تحت مدیریت استاد تحریری بازدید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha