سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به خروج امریکا از برجام گفت: ماندن اروپایی در برجام با وجود خروج آمریکا یک توطئه است. لذا دستگاه دیپلماسی ما نباید به لبخندهای طرف مقابل اعتماد کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر، در ستاد فرماندهی سپاه استان ایلام، گفت: فتح خرمشهر معادلات سیاسی و نظامی دشمنان را بر هم زد.

رئیس شورای حوزه علمیه ایلام اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر علاوه بر به هم زدن معادلات سیاسی و نظامی دشمن متجاوز و حامیان او، نشان داد که قدرت ایمان بر تسلیحات پیشرفته و نبرد نابرابر برتری دارد.

وی بیان کرد: حماسه بزرگ خرمشهر در همان اوایل جنگ تحمیلی دشمن بعثی را غافلگیر کرد و به برکت خون شهدا، بر اقتدار نیروهای مسلح و عزت مردم ایران افزود

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی، تصریح کرد: اگر اقتدار نظامی و توان موشکی جمهوری اسلامی نبود، آمریکا و دیگر قدرت های جهان حتی اجازه مذاکره را نمی دادند و این از برکت قدرت روزافزون نیروهای مسلح در داخل است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: ماندن اروپایی در برجام با وجود خروج آمریکا یک توطئه است. آمریکا و اروپا از قدرت نظامی ایران در هراس هستند، لذا دستگاه دیپلماسی ما نباید به لبخندهای طرف مقابل اعتماد کند و باید هوشیارانه عمل کند.

امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به بیانات شب گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و کارگزاران نظام، گفت: باید فرمایشات معظم له به عنوان نقشه راه قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha