پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله شفیعی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/با آزادسازی کامل خرمشهر فجایع بعثی ها را مشاهده کردیم، مسجد اعظم پر از خون بود که رزمندگان آن را پاک کردند و سپس نماز جماعت ظهر سوم خرداد را اقامه کردیم و در ادامه حضور انبار های پر از جنازه های ارتش عراق را مشاهده کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد آیت الله شفیعی، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ و در عملیات بیت المقدس حاصل شد که دربرگیرنده حماسه آفرینی های بسیاری است و نباید فراموش شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه امام راحل در رابطه با آزادسازی خرمشهر تعبیر آزادی خرمشهر از سوی خدا را بیان کرد، گفت: رمز عملیات فتح خرمشهر یا علی بن ابی طالب بود که پس از پیروزی، سوم خرداد به روز مقاومت ایثار و پایداری نامگذاری شد.

آیت الله شفیعی، به دستاوردهای عملیات بیت المقدس اشاره کرد و افزود: امام راحل در پیامی به مناسبت فتح خرمشهر ضمن ترغیب رزمندگان به خداشناسی، آنها را به دوری از غرور دعوت کرد.

وی به حضور خود در روز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: با آزادسازی کامل خرمشهر فجایع بعثی ها را مشاهده کردیم، مسجد اعظم پر از خون بود که رزمندگان آن را پاک کردند و سپس نماز جماعت ظهر سوم خرداد را اقامه کردیم و در ادامه حضور انبار های پر از جنازه های ارتش عراق را مشاهده کردیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعثی ها روی دیوارهای خرمشهر عبارت «جئنا لنبقا» را نوشته بودند اما نتیجه حضورشان را از رزمندگان اسلام دریافت کردند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha