جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی

حوزه/استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن سالگرد ایام‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد که با شب‌های قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان (ع) هم زمان شده است، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، در پیام محمدرضا صالحی آمده: ملت بزرگ ایران اسلامی امسال مراسم سالروز هجران پیر جماران، خمینی کبیر(ره) و ایام‌الله 14 و 15 خرداد را در حالی به سوگ می‌نشینند که با شب‌های قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع) هم‌زمان شده است. مردم روزه‌دار این روزها و شب‌ها با چشمانی اشک‌بار جامه عزا و سوگواری برای مولا و مقتدایی را بر تن دارند که نزدیک‌ترین فرد به رسول‌الله(ص) بود و شهید راه حق و عدل و آزادگی و انسانیت شد و 14 قرن پس از او نیز، فرزندی از سلاله پاک خاندان عصمت و طهارت برای برپاداشتن نظامی مبتنی بر آموزه‌های اصیل اسلامی و تثبیت حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش بپا خاست و به پشتوانه حمایت عظیم مردمی، نظام جمهوری اسلامی را تأسیس کرد و در نهایت نیز با دلی آرام و ضمیری امیدوار به جوار معبود شتافت.

امروز در حالی بیست و نهمین سالگشت رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را غمگنانه به سوگ می‌نشینیم که جمهوری اسلامی به عنوان میراث بزرگ ایشان به چهلمین سالگرد شکل‌گیری خود رسیده و با حمایت و همراهی همیشگی مردم وفادار و هدایت‌های داهیانه رهبران خود، توطئه‌های بدخواهان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است. بدیهی است که پاسداشت این نعمات بزرگ، خدمت‌رسانی دوچندان مسئولان به ملت بزرگوار و تحکیم وحدت و همدلی و انسجام داخلی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

اینجانب در این شب‌های عزیز که درهای فیض و رحمت الهی به روی زمینیان گشوده است و شیعیان در سوگ مولای خویش رخت عزا بر تن دارند، بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه بیت مکرم امام راحل و مردم همیشه در صحنه خراسان شمالی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. رجاء واثق دارم با توحید کلمه و کلمه توحید و پاسداری از آرمان‌های والای بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، اعتلا و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha