جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از معلمان استان ذی قار عراق، تمامی مربیان و معلمان را به عمل به مسئولیت بزرگشان در آموزش مفاهیم فرهنگی مثل عشق به وطن، دین و اعتقادات به نسل جدید دعوت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید  حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از معلمان استان ذی قار عراق، تمامی مربیان و معلمان را به عمل به مسئولیت بزرگشان در آموزش مفاهیم فرهنگی مثل عشق به وطن، دین و اعتقادات به نسل جدید دعوت و اشاره کردند: اعتقادات نسل جدید را از افتادن به دام دشمنان که برای نابودی مؤمنین و ویرانی کشور آن ها برنامه ریزی می کنند، حفظ کرده است.

معظم له توصیه کردند: برای آموزش مهارت های مختلف زندگی و فرهنگ علمی و دینی اصیل و استوار تلاش شود؛ چرا که دین حقّ بر همه چیز مقدم است و آنان را از نابودی همیشگی نجات می دهد.

آیت الله حکیم افزودند: مسائلی که جوامع دیگر به بهانه آزادی و فرهنگ با آن مواجه هستند، مثل گمراهی و فراغ روحی و معنوی بیان شود.

ایشان با بیان اینکه نسل جدید باید با هجمه ها و برنامه هایی که هدفشان نابودی آینده آنان از طریق اسیر کردن نسل جدید در دام شهوات و لذت های آنی است، آشنا شوند، تصریح کردند: دین و اعتقادات ما از این مسائل به دور است و به آراستگی به اخلاق نیکو و توجه به والدین، خانواده و جامعه دعوت می کند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha