جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عبدالمهدی کربلایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبد المهدی کربلایی در خطبه های نماز جمعه کربلا از مشغولی گروه های مختلف سیاسی به نتایج انتخابات و درگیری برای دستیابی به مناصب و بی توجهی به نابودی تروریست ها و تأمین امنیت شهروندان انتقاد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه کربلا که در حرم امام حسین(علیه السلام) ایراد شد، به جنایت تروریستی که گروهک های تروریستی داعش علیه اهالی شهر کربلا و استان الانبار مرتکب شده پرداخت و گفت: گروهک های تروریستی داعش تعدادی از کادریان نیرو های امنتیتی و پلیس را ربوده و به قتل رساندند.

وی این مصیبت را به خانواده های آنان تسلیت گفت و از مسئولین ذی ربط خواست که به وضعیت آنان رسیدگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی ادامه داد: اینکه گروهک تروریستی داعش شهروندان استان ها و مذهب های مختلف مثل کربلا و الانبار را هدف قرار داده است، دلیلی است بر این که داعش دشمن تمامی اقشار عراق است و برایشان فرقی ندارد.

وی افزود: تمامی عراقی ها باید برای نابودی کامل گروهک های تروریستی داعش و مقابله با اندیشه گمراه آن که بر اساس کشتار، ربودن، اسارت و ذبح و سایر جنایت های وحشیانه بنا نهاده شده، تلاش کنند.

امام جمعه کربلا تصریح کرد: پیش تر هشدار دادیم که جنگ با داعش هنوز به پایان نرسیده و عناصری از آنان گاهی ظاهر و گاهی پنهان می شوند و اقدام به جنایت های تروریستی می کنند، لذا درست نیست که مسئولین و مردم به نتایج انتخابات، تشکیل ائتلاف ها و درگیری بر سر مناصب مشغول شوند و نسبت به نابودی تروریسم و تأمین امنیت مردم کوتاهی کنند.

نماینده آیت الله سیستانی خواستار تعقیب اطلاعاتی و نظامی عناصر تروریستی داعش شد و گفت: باید با یک برنامه دقیق مناطق مختلف بررسی شود و کسانی که در عملیات تروریستی دست داشته اند، بازداشت و تحویل دادگاه شود و حقوق شهروندان حفظ و از بی احترامی به آنان یا قرار گرفتن در معرض خطر، به خصوص در مناطقی که عملیات نظامی جریان دارد، جلوگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی از تلاش نیرو های امنیتی تشکر کرد و گفت: شما حامی و حافظ آبرو، مقدسات و مردم در برابر گروهک های تروریستی بودید.

وی از کسانی که طی این سال ها از جبهه ها حمایت لجستیکی کردند، قدر دانی کرد و از آنان خواست به حمایت و پشتیبانی خود از رزمندگان ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha