جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مترو شهر پاریس

حوزه/ جوان ۲۳ ساله مصری عصر روز گذشته بلافاصله بعد از ورود به مترو مرکز شهر پاریس و بسته شدن درب مترو، با نشانه گرفتن چاقو به سمت مسافران، آنها را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از francais.rt، عصر روز گذشته جوان 23 ساله مصری در ایستگاه مرکزی مترو شهر پاریس به محض ورود به مترو و بسته شدن درب ها، با نشان دادن چاقو به سایر مسافرین آنها را با صدای بلند و به زبان عربی تهدید به مرگ کرد که این امر موجب وحشت مسافران و توقف کامل مترو و مداخله فوری پلیس شهری شد؛ اما قبل از حضور پلیس، شخص مذکور توسط تعدادی از شهروندان مورد ضرب و شتم قرار گرفت که در نهایت، نامبرده دستگیر شد و به مراجع قانونی معرفی گردید.

به گزارش شاهدان عینی حاضر در محل حادثه، وی اینگونه مسافران را تهدید می‌کرد: «من به عنوان یک مسلمان راستین و پیرو حقیقی سنت اسلام، حق دارم شما را که به قطع کافر هستید، به قتل برسانم و دین اسلام به من این اجازه را می دهد».

روزنامه پاریزین در بخشی از گزارش خود در مورد این حادثه می نویسد: جوان نامبرده از جمله پناهجویان کشورهای آفریقایی است که به صورت غیرقانونی و از راه دریا از مرزهای فرانسه عبور کرده و به نظر می‌رسد تنهایی، فشارهای ناشی از شرایط سخت زندگی در فرانسه و دوری از زادگاهش موجب آن شده که وی دست به چنین اقدامی بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha