جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا شیرزاد ایزدی

حوزه/ ماموستا ایزدی با اشاره به حادثه تروریستی مریوان، گفت: در عملیات تروریستی بامداد روز شنبه همگان دیدیم که تروریست ها و آنهایی که دم از حمایت از مذهب و مرام خاصی می زنند، هیچ رحم و ترحمی نسبت به شیعه و سنی ندارند و هر کس که در این نظام انجام وظیفه می کند را دشمن خود و آرمان های پلیدش می دانند.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به عملیات تروریستی و خبثانه بدخواهان نظام در شهر مریوان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول 4 دهه از عمر پربرکتش همواره مورد هجوم و هجمه دشمنان بوده است و بسیاری از بزرگان و مهره های ارزشمند این نظام در عملیات های تروریستی و بمب گذاری به شهادت رسیده اند.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت با تاکید بر اینکه این حرکات مذبوحانه دشمنان هرگز ملت ایران را از مسیر حرکت خود به سمت اعلی منحرف نخواهد کرد، گفت: اگر قرار بود با چند ترور و بمب گذاری این ملت تسلیم دشمنان می شد، همان سالهای اول این اتفاق رخ می دهد، اما بالعکس، این حرکات خبیثانه دشمنان جمهوری اسلامی همانند رژیم صهیونیستی، آمریکا و... نه تنها خللی در اقتدار روز افزون این نظام به وجود نخواهد آورد، بلکه امروز ایران به یکی از دغدغه های اصلی استکبار در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهادت 11 نفر از جوانان این مملکت در عملیات تروریستی روستای «دری» در شهرستان مریوان نشان دهنده واپسین روزهای حیات گروهک های منحله و تردد شده می باشد، بیان داشت: شهادت این 11 جوان در عملیات تروریست ها، نه تنها باعث تضعیف نظام و حتی هم رزمان این شهدا نمی شود، بلکه خون این شهیدان نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری می کند و روز به روز شجره انقلاب مستحکم تر و استوارتر از گذشته می شود.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: در عملیات تروریستی بامداد روز شنبه همگان دیدیم که تروریست ها و آنهایی که دم از حمایت از مذهب و مرام خاصی می زنند، هیچ رحم و ترحمی نسبت به شیعه و سنی ندارند و هر کس که در این نظام انجام وظیفه می کند را دشمن خود و آرمان های پلیدش می دانند.

ماموستا ایزدی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم استان کردستان در مراسم تشییع پیکر شهدای عملیات تروریستی مریوان عنوان کرد: حضور چشمگیر و تاریخی مردم شریف، مومن و ولایتمدار کردستان در تشییع پیکر شهدای عملیات تروریستی مریوان نشان داد که هیچ قدرتی نمی تواند وحدت بین برادران اهل سنت و اهل تشییع را از بین ببرد و این مهمترین پیام برای دسیسه چینان و بدخواهان این نظام بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha