پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کشوری از تشکیل ۱۱ کارگروه علمی و تدوین ۳۶۰ عنوان سر فصل آموزشی در مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین مهدی کشوری؛ مدیر مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه کشور، در جلسه هماهنگی نهادهای حوزوی استان کردستان، گفت: در مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه کشور برنامه های کاربردی بسیار متنوعی در دستور کار قرار دارد که در حال انجام می باشد.

مدیر مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه کشور، ادامه داد: مخاطبان آموزشهای این مرکز سه گروه هستند، گروه اول طلاب و روحانیون در حال تحصیل، گروه دوم طلابی که در سطوح عالی در حال درس خواندن می باشند و گروه سوم دانش آموختگان حوزوی می باشند که در ادارات استانهای مشغول کار هستند.

وی با اشاره به این که یکی از بخش های مختلف در بحث آموزش، موضوع و اهمیت پژوهش می باشد که این مهم در دستور کار ما می باشند، ادامه داد: این مرکز نزدیک به 11 کارگروه علمی دارد که 11 کمیته به عنوان زیرمجموعه آنها فعالیت می کنند

                            

مدیر مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه کشور افزود: امروز توانسته ایم که 260 عنوان و سرفصل آموزشیهمسران طلاب را تعریف کنیم و برای هر سرفصل یک کتابچه جدا داریم.

حجت الاسلام و المسلمین کشوری خاطرنشان کرد: گنجینه محتوایی فاخری در این مرکز جمع آوری و تدوین شده که تاکنون دیده نشده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی برنامه های متنوع و مدونی برای طلاب خواهر دارد، بیان داشت: این مرکز نگاه بسیار ویژه ای به توانایی و پتانسیل همسران طلاب دارد، زیرا این طیف می توانند در کنار همسر خود به کارهای تبلیغی و دینی بپردازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha