جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای امر به معروف

حوزه/رئیس شورای حوزه های علمیه خراسان جنوبی گفت: هیچ امری در جامعه اسلامی مقدس تر از فریضه واجب امر به معروف و خدمتی بالاتر از این نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، یکشنبه شب در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر فردوس، با بیان این که فردوس دارالمومنین است، گفت: از اقدامات صورت گرفته در راستای امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی و تغییر سلیقه مردم است، گفت: در این شرایط باید برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن بسیار بیشتر کار کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در مسائل فرهنگی مانند سایر موضوعات پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: باید به شدت مراقب ویروس هایی که فرهنگ ما را تهدید می کند بود، چراکه اگر اینها به بدنه جامعه رسوخ کند می تواند ضربه شدیدی به جامعه اسلامی بزند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه نفوذ دشمن علاوه بر مسائل فرهنگی در سایر موضوعات اقتصادی، سیاسی و حتی اجتماعی هم وجود دارد، گفت: در موضوعات سیاسی چنانچه جلوی نفوذ دشمن گرفته نشود؛ در آینده باید هزینه زیادی برای آن بپردازیم.

وی، یکی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن در موضوعات مختلف را ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد و گفت: یکی از این منکرات مفاسد اقتصادی است که اگر جلوی آن گرفته نشود، مشکل ساز می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر اوجب واجبات است، گفت: دشمن از گذشته تاریخ همیشه به دنبال تحمیل کردن اسلام بدون امر به معروف و جهاد به مسلمین بوده که باید مراقب بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه عدم انجام فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر موجب افزایش فساد در جامعه می شود، اظهار داشت: تا زمانی که انسان های فاسد در دنیا باشند؛ امر به معروف باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری در بین زنان است و این موضوع می تواند موجب بی غیرتی در جوانان شود، گفت: زمانی که جوانان جامعه ای بی غیرت شدند، فساد ترویج پیدا می کند و بعد دشمن به راحتی می تواند آن جامعه را از پای در آورد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی تاکید کرد: هیچ امری در جامعه اسلامی مقدس تر از فریضه واجب امر به معروف و خدمتی بالاتر از این نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha