جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید جلال حسینی - آستان قدس رضوی

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی «تحلیل زندگانی حضرت رضا (ع)» را موضوع محوری برنامه‌های سخنرانی حرم مطهر رضوی در هفته جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: در هفته جاری به مناسبت 23 ذی‌القعده؛ روز زیارتی امام رضا(ع) و 25 ذی‌القعده؛ روز دحوالارض برنامه‌های سخنرانی و قرائت ادعیه در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با موضوع سیره زندگانی امام رضا (ع) تدارک دیده‌شده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این هفته حجج‌اسلام و المسلمین کاظم صدیقی، شیخ حسین انصاریان، علیرضا پناهیان، علی سرلک، سید حسین مؤمنی، سید حسین هاشمی نژاد و میثم علی پناه در رواق امام خمینی(ره) و صحن جامع رضوی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی قبل و بعد از هر وعده نماز یومیه را زمان برگزاری سخنرانی، مداحی و قرائت ادعیه اعلام کرد و افزود: ادب و تواضع در سیره اهل‌بیت(ع)، مواعظ پیامبر(ص) به ابوذر، مشکلات زندگی و راه‌حل‌های دینی، سیره زندگی امام جواد(ع)، از موضوعاتی است که در هفته جاری در محافل سخنرانی و فرهنگی حرم رضوی مورد تبیین قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی از قرائت زیارت جامعه کبیره، دعای توسل و دعای کمیل در حرم مطهر رضوی خبر داد و خاطرنشان کرد: در روز زیارتی امام رضا(ع) هشت برنامه قرائت زیارت جامعه کبیره تدارک دیده‌شده که در ساعات مختلف در رواق‌ها و صحن‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوعی چون حلقه معرفت، سخنرانی، روضه‌خوانی، پرسمان دینی و ... در رواق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) نیز ویژه خواهران برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در هفته جاری نماز جماعت صحن جامع رضوی نیز به امامت آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha