سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
یورش سحرگاهی گسترده صهیونیست ها به کرانه باختری، ۱۰ فلسطینی بازداشت شدند

حوزه/ نظامیان رژیم صهیونیستی در یورشی گسترده، سحرگاه امروز به بخش های مختلف کرانه باختری حمله کرده، منازل مردم را وحشیانه تفتیش کردند و ۱۰ فلسطینی را ربودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، رژیم صهیونیستی 10 فلسطینی را در کرانه باختری ربود. نظامیان اسرائیلی سحرگاه امروز، حداقل 10 فلسطینی را در یورش و تفتیش خشونت آمیز خانه ها و املاک، در بخش های مختلف کرانه باختری اشغالی ربودند.

نظامیان حداقل 7 منزل را در شهر الخلیل در بخش جنوبی کرانه باختری زیر و رو کردند، و به اموال فلسطینیان خسارت وارد کرده، آن ها همچنین تعداد زیادی از مردم را مورد بازجویی خیابانی قرار داده و کارت های شناسایی آن ها را بازرسی کردند.

نظامیان صهیونیست در ادامه به روستایی در شرق بیت لحم حمله کرده و با یورش وحشیانه به منازل مسکونی، به تفتیش خانه های مردم و بهم ریختن اموال آن ها اقدام کردند.

یورش های مشابهی در مناطق  المعجین و رفیدیا در شمال شهر نابلس در کرانه باختری نیز رخ دادند و دو برادر فلسطینی غسان تغانی و برادرش برا ربوده شدند. آن ها دو برادر دیگر در اسارتگاه های رژیم صهیونیستی دارند.

در اخباری مشابه ده ها شهرک نشین صهیونیستی غیرقانونی به روستای بیت دجان در شرق نابلس حمله کرده اند. به علاوه ارتش اسرائیل نیز به مناطق قلیلیا در شمال کرانه باختری حمله کرده و نظامیان با استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین در بسیاری محله ها استفاده کرده و به سلفیت در شمال شرقی کرانه باختری نیز حمله کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha