پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط کنونی تخریب عملکرد نظام اسلامی در دستور کار رسانه های غربی قرار گرفته است که می طلبد اصحاب رسانه با تبیین آثار و برکات انقلاب اسلامی و نظام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در دیدار با خبرنگاران و نویسندگان نشریه «هاتف» حوزه علمیه شهرستان تاکستان، با تبریک روز خبرنگار، گفت: تبیین و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت از وظایف اصحاب رسانه است و این مهم می تواند جامعه را از هجمه های فرهنگی دشمنان حفظ کند.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: در شرایط کنونی تخریب عملکرد نظام اسلامی در دستور کار رسانه های غربی قرار گرفته که می طلبد اصحاب رسانه با تبیین آثار و برکات انقلاب اسلامی و نظام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بیان حقایق و معرفی کارآمدی نظام بهترین ابزار برای مقابله با توطئه های جبهه کفر است، بنابراین خبرنگاران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: اگر خط خاکریز ما در دوران دفاع مقدس هزاران کیلومتر تا مرز فاصله داشت، امروز مرز مبارزه با وجود شبکه‌های اجتماعی، همراه ما بوده و به قدری نزدیک است که باید آماده نبرد در این میدان بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در چنین شرایطی نقش و رسالت رسانه های درون نظام سنگین و تعیین کننده است

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهد ای رسانه، به ویژه شهید محمود صارمی، به بیان خصوصیات اخلاقی این شهید والامقام پرداخت و از دست اندرکاران نشریه «هاتف» حوزه علمیه تاکستان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha