جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه کتاب‌خوانی «مناظره دکتر و شیخ»

حوزه/ مسابقه کتاب‌خوانی مناظره دکتر و شیخ، هم‌زمان با دهه ولایت در استان خوزستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدامین فاطمی کیا، مسئول مرکز رسانه ای عصر ظهور اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مناظره دکتر و شیخ» در سطح استان خوزستان خبرداد و اظهار داشت: این مسابقه با هدف ترغیب جوانان به مطالعه کتاب «مناظره دکتر و شیخ» است؛ چراکه یکی از کتب بسیار عالی در زمینه پاسخ‌گویی به شبهات مسأله ولایت امیرالمؤمنین(ع) است.

وی با اشاره به مدت زمان برگزاری مسابقه، گفت: این کتاب از دهم مردادماه جاری در بنیاد بین‌المللی غدیر استان خوزستان در سطح گسترده‌ای توزیع شد و مسابقه آن نیز إن‌شاءالله هفتم شهریورماه، هم‌زمان با شب عید سعید غدیر برگزار می‌شود.

مسئول مرکز رسانه ای عصر ظهور اهواز، جوایز این مسابقه را ۴۰ کارت هدیه و ۱۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفتر بنیاد بین‌المللی غدیر به نشانی اهواز، کیانپارس، نبش خیابان ۱۳ غربی کتاب «مناظره دکتر و شیخ» را دریافت و آن را مطالعه نمایند.

حجت الاسلام فاطمی کیا، در پایان گفت: این مسابقه با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر نمایندگی استان خوزستان، مرکز فرهنگی تربیتی عصر ظهور و صدای و سیمای مرکز خوزستان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha