جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهردار قزوین

حوزه/ شهردار قزوین از برگزاری نکوداشت مفاخر علمی و حوزوی استان قزوین، در سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، علی صفری، امروز در همایش «آیت روح فزا» که به منظور تجلیل از خدمات علمی، فرهنگی و سیاسی آیت الله علی محمدی تاکندی، نماینده پیشین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، گفت: استان قزوین از شهرهای کهن و ارزشمند و با حضور فرهیختگان حوزوی و علمی بوده که نمونه آن مرحوم آیت الله باریک بین است که خدمات ارزشمند و ماندگار در این شهر داشتند.

شهردار قزوین با تاکید بر این که باید قدردان تلاش ها و زحمات شبانه روزی عالمان فرهیخته مانند آیت الله محمدی تاکندی در استان قزوین باشیم، خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری آیت الله تاکندی در دفاع مقدس و تشویق مردم به شرکت در جبهه های حق علیه باطل که گاهی با حضور مستقیم ایشان در برخی از مناطق جنگی همراه بود، قابل تقدیر است.

وی افزود: استان قزوین از مفاخر و سرمایه های ارزشمندی برخوردار بوده که باید امروز رسانه ها بتوانند ابعاد زندگی این علمای جلیل القدر را به خوبی برای نسل جوان در جامعه بشناسانند.

 صفری ادامه داد: تجلیل از آیت الله تاکندی در واقع تجلیل از اخلاق و مقام علمی دانشمندان و روحانیون بزرگواری است که در مسیر علمی گام برداشته اند.

شهردار قزوین خاطر نشان کرد: شخصیت علمی، حوزوی و انقلابی آیت الله محمدی تاکندی نه تنها در شهر ما، بلکه در کشور نیز به مانند یک چهره فراموش نشدنی و ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha