جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رمضانی

حوزه/ دعای عرفه امام حسین(ع) از دعاهایی است که به انسان بصیرت می دهد و نباید اختصاص به یک روز در سال داشته باشد و این سرمایه بزرگ، دعایی برای تمام سال و عمر است.

حجت الاسلام علی رمضانی در حاشیه مراسم باشکوه دعای عرفه در حسینیه امامزاده حسین (ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: زنده نگه‌داشتن شعائر از مصادیق رعایت تقوا به شمار می رود.

وی ادامه داد: دعای عرفه امام حسین(ع) از دعاهایی است که به انسان بصیرت می دهد و نباید اختصاص به یک روز در سال داشته باشد و این سرمایه بزرگ، دعایی برای تمام سال و تمام عمر است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین با اشاره به این که قربانی کردن بندگان را به حضرت حق نزدیکتر و راه معنویت را به روی آن ها می گشاید، بیان کرد: افرادی که توان مالی دارند قربانی کنند و در میان فقرای جامعه توزیع نمایند.

وی ادامه داد: عید قربان نیز همانند عید فطر در میان مسلمانان  از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: اعیاد قربان و غدیر برای مسلمین اهمیت ویژه ای دارند و همه بر اینکه این اعیاد تنها يك رويداد گذرا در تاريخ خلقت و اسلام نيست، بلکه فرصتی برای مقابله با نفس و نزدیکی به کمال انسانی است، اعتقاد دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha