پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان قزوین با بیان این که عده ای در کلام، ندای منافع ملی و تبعیت از خط امام را سر داده، اما در اطاعت از ولایت صداقت ندارند، گفت: رمز پیروزی ما حرکت در مسیر ولایت و آرمان‌های اصلی انقلاب است که بی‌شک باعث نا امیدی دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در جمع اصحاب رسانه استان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن فرا رسیدن روز عرفه و عید قربان، مناسبت های دینی و مذهبی را خاستگاه معنویات و ارزش الهی در تعالیم اسلامی عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در ادامه با اشاره به مسائل روز، تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا به همراه کسانی که در داخل کشور در نظام اقتصادی اخلال می‌کنند، فضایی را پدید آورده است که دود آن به چشم مردم می‌رود.

وی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا در روزهای اخیر تصریح کرده است که آرزو می کند ایرانی ها در مقابل فشارها تسلیم شوند و حاضر به معامله با آنان شوند، ولی با اقتدار نظام و ایستادگی مردم، سردمداران مستکبر آمریکا آرزوی تسلیم شدن ملت ایران را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: امروز بیش از همیشه نیازمند  فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار هستیم تا در مقابل رجز خوانی دشمنان و تهدیدها و تبلیغات منفی و سوء آن‌ها ایستاده و به مسیر خود ادامه دهیم.

وی در ادامه با بیان این که عده ای در کلام، ندای منافع ملی و تبعیت از خط امام را سر داده، اما در اطاعت از ولایت صداقت ندارند، ادامه داد: رمز پیروزی ما حرکت در مسیر ولایت و آرمان‌های اصلی انقلاب است که بی‌شک باعث نا امیدی دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در جنگ روانی می‌خواهد امنیت جامعه را برهم بزند، در این شرایط نقش رسانه‌ها برای آگاه سازی مردم مشخص می‌شود که باید دقت داشته باشند تا مردم وارد اردوکشی‌های خیابانی نشوند و مطالبات را از طریق قانونی پیگیری کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد:  آمریکا به دنبال این است که همه مشکلات را به گردن ولایت فقیه بیاندازد و دشمنان آن گونه که در دوران حضرت علی (ع) مردم را علیه حضرت شوراندند، امروز هم به دنبال همین موضوع هستند، البته با هوشیاری و بصیرت مردم، راه به جایی نخواهند برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha