شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اساتید مدارس علمیه باید اهداف بلند و متعالی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را برای طلاب جوان بازگو نمایند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، به ویژه شهدای روحانی، گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیشرفت های خوبی در عرصه های مختلف دست پیدا نموده، به برکت شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است که توانستند با دست خالی، ولی با تکیه بر ایمان و توسل به ائمه معصومین (ع)، در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: آنچه در جبهه های حق علیه باطل وجود داشت، همدلی، وحدت و ارتباط صمیمانه رزمندگان با معبود خود بود که توانستند در اکثر عملیات ها موفقیت ارزشمند و ماندگاری به دست آوردند.

استاد حوزه علمیه قزوین به نقش شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: در همین مدارس علمیه قزوین شهدای روحانی و طلبه تکلیف را این دیدند که امروز باید در برابر دفاع از این خاک مقدس رهسپار جبهه های حق علیه باطل شوند و بسیاری از این عزیزان حتی به عنوان فرماندهی برخی از این عملیات ها دست پیدا نمودند که نمونه آن روحانی شهید سید باقر علمی بود.

اساتید حوزه علمیه قزوین نقش دفاع مقدس را تبیین نمایند

 مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز اساتید مدارس علمیه باید در کلاس های درس خود، شرایط و ویژگی های دوران دفاع مقدس را برای طلاب جوان که آن دوران را به خوبی درک نکرده اند، به خوبی بازگو نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خطاب به مدیران مدارس علمیه هم تاکید نمود:در گرامیداشت هفته دفاع مقدس نماهنگ های آن دوران و فضا سازی مدرسه را در اولویت جدی خود قرار دهید.

 مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: بازدید از خانواده معظم شهدای روحانی در استان باید سریعتر از سالهای قبل برگزار شود و  فقط به هفته دفاع مقدس اکتفا نشود، بلکه در طول سال نیز در ایام مختلف، انجام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha