پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حضرت آیت الله علی علوی گرگانی  در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده  نیروی انتظامی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با دانه درشت ها در مسئله قاچاق و احتکار کالا، گفت: باید ببینیم مشکل کجاست و جلو افراد سود جو گرفته شود.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علی علوی گرگانی امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، اظهار داشتند: دیدارها و رفت و آمدها بین مراجع و شخصیت های کشوری مهم است چون مردم حاجات خود را با ما در میان می گذارند و ما با شما در میان گذاشته و در نتیجه با حل مشکلات، موجبات رضایتمندی مردم فراهم می شود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان این که انتظار ما از نیروی انتظامی توفیق روز افزون در اجرای مأموریت هاست، تصریح کردند: ان شاءالله همواره شاهد موفقیت این نیرو در زمینه برطرف کردن مشکلات بخصوص اقتصادی در کشور باشیم چرا که اثرات سویی در بر خواهد داشت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: بایستی دغدغه برطرف کردن مشکلات مردم را داشت، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ما فرمودند وقتی به مسئولان تذکر می دهید من رصد می کنم، از مسئولان می خواهیم که دلسوزی کرده و مشکلات را مرتفع کنند، بایستی همه نیروهای کشوری دست به دست هم داده و مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر این که آینده مملکت ما درخشان است، اضافه کرد: در مسئله قاچاق کالا و احتکار با دانه درشت ها برخورد شود، برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه مردم باید ببینیم مشکل کجاست و جلوی افراد سود جو گرفته شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha