جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دبیر جامع روحانیت شیراز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طاهری به موضوع احتکار اشاره کرد و گفت: فردی که احتکار می کند از اراذل و اوباش بدتر است، پلیس باید این افراد را شناسایی کند، چرا که معیشت مردم را دچار مشکل می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که با حضور آیت الله دستغیب و سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در مصلای نماز جمعه برگزار شد، ضمن گرامیداشت داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: دفاع نیروی انتظامی از مرزهای کشور در حفظ امنیت کشور بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان این که حضور پلیس باید برای دوستان اسلام موجب آرامش و برای دشمنان موجب ناامنی شود، افزود:  انسان های خوب جامعه با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند و کسانی که به دنبال ایجاد مزاحمت هستند احساس نا امنی.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: لازمه این که پلیس مقتدر باشد این است که امنیت در جامعه روز به روز گسترش و افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر ارائه آموزش های لازم به پرسنل ناجا، عنوان کرد: شمن با تمام تلاش در صدد ضربه زدن و تخریب نیروی انتظامی است، لذا اگر یک فرد از اعضای نیروی انتظامی خطایی انجام دهد، مردم آن را همانند مجموعه روحانیت به حساب همه مجموعه  می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ادامه به موضوع احتکار اشاره و بیان کرد: کار فردی که احتکار می کند از اراذل و اوباش بدتر است، پلیس باید این افراد را شناسایی کند، چرا که معیشت مردم را دچار مشکل می کنند.
 
 وی در پایان تصریح کرد: مفاسد اجتماعی از جمله مواردی است مردم از آن رنج می برند، بنابراین همه نهادها باید در انجام اموری مانند رسیدگی به وضع حجاب ورود کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha