پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: احتکار خانگی لطمه به‌ حق‌الناس است، بنابراین همه تلاش کنند بیش از نیاز خود خرید نکنند تا شرایطی بر بازار حاکم شود که مردم در آسایش باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی جاجرمی، امروز در دیدار با فرماندهان و نیروهای انتظامی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امروز امنیت کشور مرهون جان‌فشانی شهدا و ثمره زحمات نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی با بیان اینکه نقش امنیت در آرامش روحی جامعه بی‌بدیل و غیرقابل‌انکار است، افزود: امنیت جوامع ابعاد وسیعی را در بر گرفته و روزبه‌روز نقش پراهمیت آن بر همگان آشکارتر می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی ادامه داد: در گذشته تأمین این امنیت فقط بر عهده مراجع نظامی و انتظامی بود، اما امروزه با تغییرات گسترده در سطح جهان، نقش ارگان‌های فرهنگی و مشارکت عمومی مردم نیز در تأمین امنیت پررنگ‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام اجزای جامعه با هماهنگی و همکاری متقابل با یکدیگر پایه‌های امنیتی کشور را مستحکم‌تر کرده و در حل مشکلات و معضلات موجود کوشا و ساعی باشند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی وحدت را موجب امنیت جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: با داشتن جامعه متحد و هماهنگ، دشمنان و سلطه گران جرئت ورود به مرزهای ما را نخواهند داشت و امنیت برقرار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احتکارهای خانگی، خطاب به نیروهای مسئول، تصریح کرد: باید نظارت‌ها بیشتر و با متخلفین برخورد شود.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی ادامه داد: توجه داشته باشیم که احتکار خانگی لطمه به‌ حق‌الناس است، بنابراین همه تلاش کنند بیش از نیاز خود خرید نکنند تا شرایطی بر بازار حاکم شود که مردم در آسایش باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha