جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کریمی تبار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: حکمی که مقام معظم رهبری به بنده داده، حاوی نکاتی است که چند مورد آن با احکامی که در گذشته صادر فرموده اند متفاوت است و هرچند حکم به اسم بنده است، ولی بار مسئولیت آن بر دوش تک تک طلاب و روحانیون استان قرار دارد، چون به نیروی بومی اعتماد شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولین، اساتید و روحانیون حوزه علمیه استان ایلام، ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف همه اقشار مردم و بخصوص روحانیت، در روز استقبال و معارفه، گفت: استقبال شایسه مردم ولایت مدار استان ایلام از رئیس دفتر مقام رهبری برگ زرینی دیگری در تاریخ این استان است.

نماینده جدید ولی فقیه در ایلام ادامه داد: در شرایطی که دشمن تبلیغ منفی می کند و در جامعه تورم و گرانی و بیکاری وجود دارد، مردم به خیابان آمدند و از رئیس دفتر مقام معظم رهبری استقبال با شکوهی کردند.جمعیت حاضر در روز استقبال نشان داد که مردم استان همگام، همراه و تابع  رهبر معظم انقلاب می باشند.

وی در ادامه افزود: حکمی که مقام معظم رهبری به بنده داده، حاوی نکاتی است که چند مورد آن با احکامی که در گذشته صادر فرموده اند متفاوت است و اعتقادم این است هرچند حکم به اسم بنده است، ولی بار مسئولیت آن بر دوش تک تک طلاب و روحانیون استان قرار دارد، چون به نیروی بومی اعتماد شده است.

امام جمعه جدید ایلام با اشاره به رشد و پویایی حوزه علمیه ایلام، ادامه داد: در گزارشی که حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی بیان کرد، وضعیت حوزه استان استان ایلام بسیار امیدوار کننده است و الحمدلله به برکت انقلاب، با فعالیت های صورت گرفته، حرکت بسیار خوبی شروع شده، به طوری که طلبه حوزه ایلام به عنوان مدرس مشغول فعالیت است و با مدرسین در قم و مشهد رقابت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: نگارش 185 مقاله برای جشنواره علامه حلی یک ارزش فوق العاده و کار گسترده در بخش پژوهش است و حرکتی که شروع شده بسیار ارزشمند است که طلبه قلم به دست بگیرد و بتواند مقاله ارائه کند.

نماینده ولی فقیه در ایلام در پایان گفت: فعالیت های اینجانب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، فرا جناحی و حزبی است و در عزل و نصب هیچ یک از مسئولین دخالتی ندارم و درب دفتر بنده به روی همه مردم باز است.

انتهای پیام 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • داودقربانی نژاد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام خسته نباشید نمیدونم ازکجاشروع کنم بیکارم زن بچه دارم کسی ندارم برام کاری بکنه دنبال کارم به شما پناه آوردم دستمو بگیرید به قرآن دیگه بوریدم شرمنده زن بچه شدم وضع خیلی بدی دارم شما رو به امام حسین دستم بگیرید .......
  • غلامعلی عبدالهی IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 1
    درخواست ملاقات حضوری با امام جمعه محترم تهران