جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کاروان مدرسه علمیه مسجد جامع نکا

حوزه/ کاروان شهدای مدافع حرم اربعین حسینی مدرسه علمیه مسجد جامع نکا برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی عازم این سفر معنوی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، کاروان شهدای مدافع حرم اربعین حسینی مدرسه علمیه مسجد جامع نکا برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی عازم این سفر معنوی شد.

حجت الاسلام تقی زاده، مدیر مدرسه علمیه مسجد جامع نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران گفت: این کاروان که شامل طلاب پایه های مختلف این مدرسه علمیه به همراه برخی اساتید این مدرسه است به منظور حضور در اجتماع میلیونی اربعین حسینی، این حرکت معنوی خود را آغاز کرده است.

مدیر مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با اشاره به این که طلاب و حوزویان نیز همانند سایر اقشار مختلف مردم در این اجتماع میلیونی حضور پیدا خواهند کرد، افزود: پیاده روی اربعین حسینی و بهره گیری معنوی از این سفر پرفیض از این ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که طلاب این مدرسه در این سفر معنوی ضمن شرکت در پیاده روی نجف تا کربلا در برخی اماکن زیارتی شهرهای عراق نیز حضور پیدا خواهند کرد، بیان داشت: این سفر معنوی فرصت ارزشمندی برای بهره گیری حداکثری طلاب از مفاهیم ناب حسینی است.

 

وی با اشاره به این که امروز اربعین حسینی به یک حرکت عظیم و خودجوش مردمی در جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: کسی که در این سفر معنوی حضور پیدا می کند به طور حتم مورد توجه حضرت قرار گرفته و باید تلاش کند به خوبی از این ظرفیت معنوی در جهت تزکیه درون استفاده کند.

مدیر مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با بیان این که امروز دنیا نظاره گر چنین اجتماع میلیونی در مسیر نجف تا کربلا است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند نور اهل بیت(ع) به ویژه سید و سالار شهیدان هیچ گاه خاموش شدنی نیست و همچنان چراغ راه ملت ها خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha