چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام احمد علی عبدی مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین فامنین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین بر لزوم توجه رفتار زائران در مسیر پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: باید دقت کنیم در طول این مسیر بهانه به دست دشمنان قسم خورده اسلام ندهیم و کاری نکنیم که باعث ایجاد تفرقه شود.

حجت الاسلام احمد علی عبدی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) که به نشانه های افراد مومن می پردازد، گفت: این حدیث بهترین منبع برای آَشنایی با جایگاه ویژه زیارت اربعین است.

وی افزود: زیارت اربعین را باید در همه ابعاد بررسی کنیم چرا که نه تنها در بعد زیارتی بلکه در ابعاد اجتماعی، بصیرتی و حتی اخلاقی هم این گردهمایی میلیونی درس های بسیاری برای تک تک افراد دارد.

استاد حوزه علمیه همدان، شرکت در پیاده روی اربعین را دارای پیام های زیادی دانست و خاطر نشان کرد: شرکت در این راهپیمایی پیام های متعددی را برای دوستان و دشمنان ارسال می کند و این توجه بسیار زیادی را طلب می کند.

حجت الاسلام عبدی ادامه داد: دشمنان اهمیت این مراسم را به اندازه ای درک کرده اند که شبانه روز با برنامه ریزی های فراوان به دنبال کشیدن نقشه و ایجاد تفرقه هستند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین به لزوم توجه رفتار زائران در مسیر پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: باید دقت کنیم در طول این مسیر بهانه به دست دشمنان قسم خورده اسلام ندهیم و کاری نکنیم که باعث ایجاد تفرقه شود.

حجت الاسلام عبدی در پایان اظهار داشت: هنگامی که حضرت حجت(عج) ظهور می کنند خود را با نام امام حسین(ع) معرفی می کنند و این مراسم و این حضور پرشمار مسلمانان از تمام دنیا بهترین فرصت برای شناساندن سیدالشهدا(ع) به جهانیان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha