پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ارزانی

حوزه/ حجت الاسلام ارزانی، از اعزام مبلغ‌های زبان‌دان به پیاده‌روی اربعین حسینی خبرداد و گفت: این مبلغ‌ها در موکب‌هایی با عنوان «الإتحاد» حضور یافته و به شبهات زائرین پاسخ خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، امروز در نشست خبری اداره‌کل ارشاد اسلامی خوزستان، پیرامون راهپیمایی اربعین حسینی، اظهارداشت: از راه‌اندازی «موکب الإتحاد» در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی، خبرداد و اظهارداشت: با توجه به تلاش دشمنان برای ایجان تفرقه میان مردم ایران و عراق، در نظر داریم با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ستاد اربعین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان موکب‌هایی با عنوان «موکب الأتحاد» راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به جانمایی «موکب‌های الإتحاد» در کشور عراق، گفت: این موکب‌ها در نجف، کربلا و کاظمین مستقر شده و تلاش داریم کارهای فرهنگی و هنری در قالب‌ شعر، سرود، تئاتر، برگزاری محافل مذهبی، سخنرانی به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی و همچنین پاسخ به شبهات، انجام دهیم.

حجت الاسلام ارزانی، با اشاره به حضور کارشناسان خبره حوزوی در مواکب الإتحاد، بیان کرد: تیمی از روحانیان آموزش دیده در مواکب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شبهات زوار حضور پیدا کرده و به اجرای برنامه‌های دینی برای جوانان و نوجوانان می‌پردازند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، در پایان با بیان اینکه بیش از ۲۰ روحانی زبان‌دان در موکب‌های الإتحاد، حضور خواهند داشت: اظهارداشت: مبلغان علاوه بر تبلیغ به زبان فارسی، سخنرانی‌هایی به دو زبان انگلیسی و عربی خواهند داشت و به شبهات اربعین پاسخ می‌دهند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha