یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ اعزام زائران حسینی برای پیاده رویی اربعین شهرستان قشم

حوزه / مسئول فرهنگی کاروان خودجوش و مردمی لبیک یا زینب(س) شهرستان قشم از آغاز حرکت ۱۱۷ زائر برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی با بدرقه مردم شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، فاطمه دادی‌خواه مسئول فرهنگی کاروان خودجوش و مردمی لبیک یا زینب(س) شهرستان قشم امروز در مراسم بدرقه زائران حسینی به کربلای معلی، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته زائران کاروان خودجوش و مردمی لبیک یا زینب(س) در قالب طرح زیارت نیابتی و به جانشینی از ۲۲ شهید این جزیره، عازم پیاده روی اربعین حسینی شدند.

وی افزود: پوسترهایی با نام و تصویر شهدای گلگون‌ کفن و سرداران شهید بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس طراحی و چاپ شده که در اختیار ۱۱۷ زائر و ۲۵ دستگاه خودروی سواری این کاروان قرار می‌گیرد.

مسئول فرهنگی کاروان خودجوش و مردمی لبیک یا زینب(س) شهرستان قشم، تصریح کرد: هر یک از زائران حسینی این کاروان خودجوش و مردمی با نصب لوح سرداران شهید جزیره قشم بر روی کوله‌پشتی خود به نیابت از این شهدای خوش نام و آسمانی در حرکت خودجوش و عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی حضور پیدا می‌کنند.

دادخواه خاطرنشان کرد: این حرکت خودجوش و مردمی از سوی جزیره نشینان قشم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به‌ویژه شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که عاشقانه به دفاع از حرم آل الله (ع) پرداختند، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha