شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تجدید بیعت «سفیران» موکب بانوان فاطمی با حاج‌قاسم و ابومهدی‌

حوزه/جمعی از «سفیران» موکب بانوان فاطمی ضمن پیشروی مستمر در جاده نجف- کربلا با ثبت اثر انگشت بر تمثال سه‌بعدی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و اعلام حمایت همه جانبه از راه و رسم این سرداران بزرگ جبهه مقاومت، با آنان تجدید بیعت کردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سفیران موکب بانوان فاطمی ۱۹ شهریور ماه سال جاری ضمن پیشروی مستمر در جاده نجف- کربلا و پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی زائران، برقراری ارتباط با زائران ملل گوناگون، تبیین ابعاد مختلف عاشورا، انعکاس رسانه‌ای برنامه بزرگ پیاده‌روی اربعین و نهادینه‌سازی اصول مهم فرهنگ شیعه به ویژه برای کودکان و نوجوانان چهارمین روز ماموریت خود را به انجام رساندند.

جمعی از «سفیران رضوان» با ثبت اثر انگشت بر تمثال سه‌بعدی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و اعلام حمایت همه جانبه از راه و رسم این سرداران بزرگ جبهه مقاومت، با آنان تجدید بیعت کردند.

دفاع از حریم اسلام و مسلمانان و همچنین صیانت از مبانی اسلامی در مقابل معاندان و منافقان از مهمترین محورهای مورد تاکید دین مبین اسلام است و دقیقا همان کاری است که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران راستین وی در راه آن تمام هستی خود را فدا کردند.

تاکید بر حقانیت جبهه مقاومت، بزرگداشت آرمان‌های سرداران شهید جبهه مقاومت، یادآوری شکوه پیروزی نیروهای حقیقی اسلام در مقابل نیروهای باطل ضداسلامی و ناکامی تلاش دشمنان در راستای ضربه زدن به سپاه اسلام و تکریم راه و یاد تمامی مدافعان حرم از جمله اهداف «سفیران رضوان» از تجدید بیعت با سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس بود.

کربلا هر روز جاری است، آن‌ها که در کارزار عاشورای ۶۱ هجری جان سپردند هزار فضیلت به ارمغان بردند و آنان که در عاشورای امروز جان می‌سپارند هزاران هزار فضیلت مضاعف خواهند داشت؛ چرا که اکنون تحت تهاجم رسانه‌ای گسترده علیه اسلام در قالب جنگ شناختی، تشخیص جبهه حق و باطل از هر زمان سخت‌تر و ماندن در راه حق از آن سخت‌تر است.

تمام فضای پیاده‌روی اربعین امسال مزین به تصاویر پرابهت حاج قاسم سلیمانی است، نمایشگاه‌های نیروهای حشدالشعبی، موکب‌های پرمهر مردمی، تابلوهای شهری در نقطه مرزی و شهرها و حتی پیکسل کوچک روی پیراهن چین‌دار دختر بچه عراقی که با اشتیاق در بین زائران حسینی نذری توزیع می‌کند...

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha