پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/حجت الاسلام عبادی گفت: مستکبرین هیچ علاقه ای به نظام هایی که برخاسته از مردم است، ندارند زیرا به جای یک نفر این مردم هستند که در سرنوشت کشورشان نقش ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر عبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و دشمنی های دنیای استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار با ملت ایران به جرم استقلال، تمامی ندارد و متاسفانه هرچه می گذرد خوی استکباری اش را اصلاح نمی کند.

وی افزود: آمریکا هر روز در صدد آسیب رساندن به استقلال، آزادی و جمهوریت ایران اسلامی است، استقلالی که محصول خون شهدا و تلاش مجاهدان فی سبیل الله و مومنینی است که در 40 سال قبل به پیروزی رسید.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از همان ابتدای انقلاب، آمریکا دشمنی های خود را با ایران اسلامی آغاز کرد و نگرانی آنان به این دلیل است که ایران می تواند مستقل باشد و بدون آن ها بر روی پای خود بایستد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: آن ها دوست دارند که ایران همانند عربستان سعودی شود که یک هفته هم بدون آن ها نتواند دوام بیاورد و بدترین جنایت ها را علیه مردمانش انجام دهد.

وی با بیان اینکه مردم کشورهای تحت سلطه آمریکا هیچ اهمیتی برای دولت آمریکا ندارند، ابراز داشت: امروز می بینیم یک روزنامه نگار عربستانی برای اینکه نقدی به نظام حاکم دارد سلاخی می شود و آمریکایی ها نیز دوست دارند در ایران چنین دیکتاتوری حکم فرما باشد.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: کنسولگری یک کشور پناه ملت مردمان آن کشور است، ولی می بینیم در کنسولگری عربستان یک فرد قطعه قطعه می شود و آمریکا نیز هیچ اقدامی انجام نمی دهد.

حجت الاسلام عبادی افزود: آمریکایی ها به چنین کشورهای دست نشانده ای، کشور معمولی می گویند و دوست دارند ایران را همانند عربستان محتاج خود کنند. آن ها به دروغ عنوان می کنند که ما خیرخواه مردم ایران هستیم اما باید به آن ها گفت که برای مردم عربستان چه کاری انجام داده اید که می خواهید برای مردم ایران انجام دهید.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکایی ها می خواهند که نظام حاکم مانند شاه نوکرشان باشد و نظام حاکم هر بلایی که بر سر ملتش آورد، مانعی وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام عبادی اضافه کرد: مستکبرین هیچ علاقه ای به نظام هایی که برخاسته از مردم است، ندارند، زیرا به جای یک نفر این مردم هستند که در سرنوشت کشورشان نقش ایفا می کنند.

وی بیان داشت: کشورهایی که برخاسته از مردم است هیچ گاه به آمریکا تکیه نخواهند کرد و کشوری به آمریکا تکیه می کند که نقش مردم در حکومت کمرنگ باشد و یا دیده نشود.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا به خاطر استقلال و نظام مردمی ما، عصبانی است، گفت: آزادی و عزت کنونی ما حاصل تلاش های بسیاری است که در طی 40 سال گذشته کشیده شده است.

حجت الاسلام عبادی عنوان داشت: ما در روز استکبار جهانی فریاد می زنیم و به همه کشورها بیدار باش می دهیم تا نسبت به توطئه های دشمنان به خصوص شیطان بزرگ آگاه باشند.

وی خاطر نشان کرد: امسال13 آبان پرشورتر از سال های گذشته خواهد بود، زیرا مصادف با اعلام رسمی تحریم های آمریکا خواهد بود و برای اینکه مشتی دیگر بر دهان این دشمن خون خوار بزنیم حضور گسترده ای خواهیم داشت.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحریم های آمریکا دشمنی آشکار با ملت عزیز ایران است و این تحریم ها زندگی مردم را نشانه رفته، لذا دلسوزی های آمریکا برای ملت ایران نشان از توطئه ها و فتنه های آن هاست.

حجت الاسلام عبادی افزود: طبیعتا حضور حماسی مردم در 13 آبان امسال باعث یاس و ناامیدی دشمن خواهد بود و یقینا پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حضور در صحنه این پیام را می رساند که ایران همانند گذشته بدون آمریکا می تواند بر روی پای خود بایستد و اقتدار و ایستادگی خود را حفظ کند و آمریکا نیز از این شرایط ناراحت است و تمامی تلاش ها و سنگ اندازی های خود را در این راستا انجام می دهد تا ایران به عنوان الگویی برای دیگر کشورها تبدیل نگردد.

حجت الاسلام عبادی اضافه کرد: هدف آمریکا از تحریم های جدید این است که نتوانیم به مسائل داخلی خود بپردازیم، اقدامی که در طی این چهل سال بارها و بارها برای کشورمان ایجاد کردند.

وی گفت: جنگ 8 ساله، بحران های داخلی، و تحریم ها برای این است که ما را مشغول کنند و نگذارند مسئولین به امور بپردازند اما این ملت با سربلندی از این جنگ روانی و تحریم های اقتصادی بیرون خواهد آمد.
انتهای پیامم/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha