جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد علی خامه یار - ستاد اقامه نماز

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز گفت: جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه، سازمان تبلیغات، بنیاد شهید، اداره کل اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی، کمیته امام خمینی (ره) اقتصاد و دارایی و منابع طبیعی بخش‌های هستند که ما در اجلاسیه نماز یاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد خامه‌یار رئیس ستاد اقامه نماز قم  ظهر امروز در دیدار ستاد چهارمین اجلاسیه استانی نماز با حضرت آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر ایشان برگزار شد، بیان کرد: چهارمین اجلاسیه استانی نماز با موضوع شیوه دعوت به نماز برای ترغیب جوانان به نماز در حال برنامه‌ریزی است و از حضرت‌عالی این درخواست را داریم که با رهنمون‌های خود، ما را در این برنامه یاری کنید.

وی تصریح کرد: اجلاسیه نماز با همکاری حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود که البته این برنامه مربوط به حوزه است و این راستا دانش‌آموختگان حوزوی دوره نماز را می‌بینند و مبلغان در طول سال به مراکز تبلیغی اعزام می‌شوند و تاکنون 200 جلد کتاب در این موضوع منتشرشده است.

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات، بنیاد شهید، اداره کل اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی، کمیته امام خمینی (ره) اقتصاد و دارایی و منابع طبیعی بخش‌هایی هستند که ما را  در اجلاسیه نماز یاری می‌کنند.

وی در پایان گفت: اکثر میهمانان اجلاسیه نماز ائمه جماعات هستند با جمعیتی بالغ‌بر 700 روحانی  و از حضرت‌عالی این درخواست را داریم که در این اجلاس که در مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود حضور پیدا کنید و برای میهمانان این اجلاس سخنرانی  کنید .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha