شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجلاس نماز

حوزه/ چهارمین اجلاس نماز استان قم با سخنرانی امام جمعه قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی با تجلیل از فعالان عرصه نماز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مدیر ستاد اقامه نماز قم با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، گفت: چهارمین اجلاس استانی نماز با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی، حوزوی، دانشگاهی، دانش‌آموزان، دانش‌جویان، روحانیان، ائمه جماعات، دبیران اقامه نماز ادارات و مدارس، یاوران نماز و قشر‌های مختلف مردم، شامگاه چهارشنبه هفتم آذرماه 97، همزمان با برگزاری نماز مغرب و عشا در قم برگزار می‌شود.

محمد خامه‌یار افزود: در این اجلاس که در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار می‌شود، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قرائتی به ایراد سخن خواهند پرداخت و از فعالین عرصه نماز در زمینه‌های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی افزود: در این اجلاس سرپرست استانداری قم خیر مقدم خواهد گفت و یک گروه سرود منتخب نماز به اجرای برنامه خواهند پرداخت و کلیپی از سخنان برخی مراجع تقلید در دیدار با اعضای ستاد برگزاری چهارمین اجلاس نماز پخش خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز  اعلام کرد: با عنایت به این که سالن اجلاس پاسخگوی حضور همه علاقه‌مندان نیست این برنامه به صورت مستقیم از شبکه استانی قم پخش خواهد شد.

وی هدف از برگزاری اجلاس‌های نماز را ایجاد زمینه هم‌فکری، استفاده از تجربه‌ها و بیان خلاء‌های موجود در زمینه توسعه فرهنگ نماز و استمداد از همه بزرگان، اندیشمندان و دلسوزان در ترویج فرهنگ نورانی نماز عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha