جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ایمان و تقوا

حوزه/ امام جمعه آیسک گفت: تنها راه موفقیت در دنیا و آخرت گسترش ایمان و تقوا است، لذا اگر ایمان و تقوای جمعی ایجاد شد برکات خدا هم نازل می شود.

حجت الاسلام علی رادمرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، متوجه کردن مردم به مسئله ضروری و مهم امر به معروف و نهی از منکر را یک امر بسیار اساسی و مهم در جامعه دانست.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند «فرهنگ مانند هواست اگر  هوا آلوده شد هر آنکس در آن هوا تنفس می کند دچار آسیب می شود»، اظهارداشت: باید همه ما نسبت به موضوعاتی از جمله مسئله حجاب و امر به معروف و نهی از منکر حساس و متوجه باشیم و بدانیم که تنها راه موفقیت در دنیا و آخرت گسترش ایمان و تقوا است اگر ایمان و تقوای جمعی ایجاد شد برکات خدا هم نازل می شود.

امام جمعه آیسک با اشاره به اینکه برخی می گویند با این فسادهای اقتصادی و غیره چرا به مسئله حجاب باید بپردازیم و توجه به این مسئله و برخورد منطقی با این موضوع را بر نمی تابند، افزود: هر چیزی در جای خودش مهم است فساد اقتصادی را هم باید جدی مورد توجه قرار داد و برخورد کرد ، مسئله بی حجابی و بد حجابی هم در سرجای خودش باید مورد توجه  قرار بگیرد و برخورد متناسب با آن باید شکل بگیرد.

حجت الاسلام رادمرد بیان داشت با اشاره به تاکیدات قرآن به مسئله حجاب گفت: نگاه قرآن و اسلام را ببیندکه حجاب به عنوان یک حکم ضروری دین تلقی می شود و نمی توان به همین سادگی منکرآن شد.

انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha