جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی

حوزه/ حجت الاسلام گنابادی نژاد از اکران ۶۵ نمایش خیابانی در اطراف و خیابان های منتهی به حرم رضوی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، در با رادیو اربعین، با اشاره به میزبانی آستان قدس رضوی از زائران پاکستانی گفت: امسال رفسنجانی ها و اصفهانی ها بانی چای خانه ای در حرم رضوی شده اند همچنین اهالی بصره نیز بانی چای خانه ای در حرم و اطعام به زائران شده اند.

وی همچنین از اجرای «طرح خادم یاران نوجوان» سخن گفت و افزود: امسال دخترخانم های نوجوان بسته های تبرکی و سوغات فرهنگی و هفت هزار تسبیح و جانماز برای زائران تهیه می کنند.

این مقام مسئول از اکران ۶۵ نمایش خیابانی در اطراف حرم و خیابان های منتهی به حرم رضوی خبرداد و گفت: این نمایش ها توسط موسسه آفرینش های هنری آستان قدس برگزار می شود، همچنین تولیدات تلویزیونی نیز صورت گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به «پویش همه خادم الرضائیم» گفت: ذیل این پویش، پویش های دیگری همچون «منزل من هم زائرسراست» راه اندازی شده و تعدادی از مشهدی ها اعلام آمادگی کرده اند که منازل خود را در اختیار زائران قرار دهند. علاقمندان می توانند از طریق ستاد جهاد خدمت به شماره پیامک ۱۰۰۰۸۸۸۰۸۰ اعلام آمادگی کنند.

وی با اعلام این خبر که کاروان اهل سنت از شهرهای مختلف کشور در روز شنبه و در قالب هشت کاروان به زیارت حضرت مشرف می شوند گفت: ویژه برنامه شب شهادت و مراسم عزاداری ویژه عرب زبانان و ترک زبانان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha