پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار سردار جلالی با آیت الله جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: همه تلاش و کوشش باید این باشد که حتی ذره ای با خون پاک شهداء بازی نشود، در کشور مدیران و مسئولین خوب بسیار داریم، اما حتی وجود چند اختلاسی و مدیر فاسد نیز به دشمنان این مجال را می دهد که فضای کشور را نا آرام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، به همراه جمعی از معاونین این سازمان، که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا برگزار شد، اظهار داشتند: گرچه ذات اقدس اله به ما وعده و امید نصرت داد و این دین می تواند جوابگوی همه بشر باشد و خود را از هر خطری محفوظ نگه دارد با این وجود امروز حفظ و صیانت از این دین به ما سپرده شده است.

ایشان ادامه دادند: عمرو بن معْدی کرب از سلحشوران بنام صدر اسلام بود. شمشیری داشت به نام «صمصامهِ» که در تیزی زبانزد بود. خلیفه عصر نامه ای برای او نوشت و شمشیر او را خواست. او هم چون دستور خلیفه بود اطاعت کرد و شمشیرش را برای خلیفه فرستاد. خلیفه برندگی آن  شمشیر را آزمود و دید آن قدر تیزی و بُرش ندارد! نامه برای عمرو بن معدی کرب نوشت که این صمصامه شما که آن شهرت را داشت، آن تیزی و تُندی را ندارد؟ عمرو بن معدی کرب در جواب خلیفه نوشت: «أنت طلبت منّی السّیف و لم تطلب منّی السّاعد»؛ من شمشیر دادم، بازو که ندادم؛ لذا یک بازو می خواهد که از ظرفیت های گسترده کشور که به برکت مجاهدتهای امام راحل، خون شهدا و و ایثار جانبازان در کشور ایجاد شده است استفاده کند و چنین توانی در کشور وجود دارد و یکی از نشانه های آن، پیروزی در جنگ تحمیلی است. آن هم جنگی که کم از جنگ جهانی نداشت چرا که همه کشورهای جهان علیه ما بودند.

معظم له اذعان داشتند: اکنون نیز عزیزان سپاهی و ارتشی، بازوی مقتدر کشورند و این پیشرفت های روزافزون سپاه و ارتش از عنایت های الهی است.

حضرت آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کردند: اکنون کشور ما در میدان مین است و به لطف الهی در امنیتیم، این چیزی جز نعمت و لطف الهی نیست، اما آنچه در کنار اسلحه، این مملکت را حفظ می کند شما عزیزانید، شما بازوان این نظامید، اسلحه را بسیاری در اختیار دارند، اما آنچه شما عزیزان را متمایز می کند اعتقاد شما به راه و مسیر حق است.

معظم له تصریح داشتند: همه تلاش و کوشش باید این باشد که حتی ذره ای با خون پاک شهداء بازی نشود، در کشور مدیران و مسئولین خوب بسیار داریم، اما حتی وجود چند اختلاسی و مدیر فاسد نیز به دشمنان این مجال را می دهد که فضای کشور را نا آرام کنند.

حضرت آیت الله جوادی آملی ابراز داشتند: حضرت امیرعلیه السلام در نامه ای خطاب به مردم مصر بیان داشتند خواب غفلت در چشم شما باید در حد مزمزه باشد، هرگز نگذارید خواب غفلت از محدوده چشم شما فراتر برود و وارد محدوده هوشیاریتان شود در نتیجه همواره هوشیار و آماده باشید.

ایشان تاکید داشتند: تاکید قرآن در سوره مبارکه توبه این است که همیشه به نحوی آماده باشید که دشمنان از شما بترسند! گرچه شما قصد حمله ندارید اما توان شما باید در حدی باشد که «حتما» دشمنان از حمله به شما احساس هراس داشته باشند.

در ابتدای این دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گزارش کوتاهی از فعالیت های این سازمان خدمت معظم له ارائه نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    0 0
    مجلس یازدهم و وظیفه سنگین در برابر سند راهبردی ، تحول خواه و ضروری مقام معظم رهبری مدظله العالی در گام دوم انقلاب: بمنظور احیاء جایگاه خانه ملت بعنوان عصاره واقعی ملت انقلابی و دفاع از حقوق مردم ضعیف و محروم شامل جوانان بیکار ، مجرد، تحصیلکرده و نخبه انقلابی و پس از گذشت چهار دهه از فراز و فرود کم بهره نمایندگان در خانه ملت با تصویب قوانینی که کمتر اثر بخشی مثبت آن در زندگی،سفره مردم و گشایش در حمایت واقعی از جوانان مشاهده گردیده.می بایستی بدور از محافظه کاری طیف سنتی اصول گرایی که امتحان خود را در ادوار گذشته مجلس همچون طیف به اصطلاح اعتدال گرا و اصلاح طلب و …در طول ۱۰دوره گذشته مجلس و طی ۴۰ سال پس داده و بی حسی ،بی انگیزگی و ناتوانی آنان در ایجاد تحول اساسی مورد نظر مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه راهبردی و حیاتی گام دوم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برای مردم کاملامشهود بوده و همچنین در جهت ایجاد تحول در حوزه قانونگذاری براساس آرای مردمی و نظارت صحیح و موثر بر عملکرد نمایندگان در خانه ملت و مسئولین اجرایی کشور هم راستا با قوه محترم قضاییه و به منظور تصویب قوانین مورد نیاز برای احیای حقوق عامه، اجرای عدالت و مبارزه جدی با تبعیض،رانت و پاکسازی دامان انقلاب اسلامی و نظام از عناصر رذل آلوده به مفاسد اقتصادی، اجرای اصلاحات ساختاری مدنظر مقام معظم رهبری در اقتصاد و شبکه پولی و بانکی رانتی کشور، افرادی از طیف انقلابی وارد انتخابات و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ گردند که از توانایی،انگیزه، نشاط جوانی و مقبولیت عمومی برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی براساس سند تحول گام دوم انقلاب در دهه حساس و حیاتی پنجم انقلاب اسلامی همچون ریاست محترم قوه قضاییه برخوردار باشند.