یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
13 آبان ماه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توطئه ها و فتنه های بی شماری برای براندازی این نظام اسلامی توسط آمریکایی ها و دیگر دشمنان انجام گرفته است، ولی هوشیاری و بصیرت ملت ایران و رهبری امامین عزیز باعث خنثی شدن این دسیسه های شیطانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علیرضا کاوه امروز صبح در مراسم زنگ استکبار ستیزی که  در مدرسه شهید نامدار مرادی شهر سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: شهدای فرهنگی و دانش‌آموز با ایستادگی در برابر استکبار و زورگویان جان خود را در راه اسلام و حقانیت اسلام فدا کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: این روز یادآور 3 واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در 3 دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

حجت الاسلام کاوه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توطئه ها و فتنه های بی شماری برای براندازی این نظام اسلامی توسط آمریکایی ها و دیگر دشمنان انجام گرفته است، ولی هوشیاری و بصیرت ملت ایران و رهبری امامین عزیز باعث خنثی شدن این دسیسه های شیطانی شده است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: چهره و سیاست آمریکا برای ملت ایران به خوبی شناخته شده است و به قول معروف دیگر حنای آنان رنگی ندارد، زیرا تاریخ این مملکت سرشار از توطئه ها و خیانت های آمریکایی ها علیه ایرانیان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: خوشبختانه حافظه تاریخی ملت ایران بسیار قوی است و هرگز ظلم ها، خیانت ها و توطئه های آمریکایی ها را از یاد نخواهند برد.

حجت الاسلام کاوه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز برای آمریکایی ها و دیگر اذنابش پیام های بسیاری دارد و امروز ملت دوباره نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج تصریح کرد: 13 آبان ماه به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند و علاوه بر آن به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادنه و آگاهانه در برابر والایی‌های ارجمند مکتب توحید، به نماز بایستند، تنها در برابر «اللّه » به کرنش و سجود بنشینند و جز او، همه را طرد نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha