چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کامیاران گفت: امروز جبهه مقاومت به ویژه حزب الله لبنان با تاسی از انقلاب اسلامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رژیم منحوس اسرائیل غاصب را پشت دیوارهایی بتنی که خود ساخته اند، محصور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کامیاران امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) این شهرستان ضمن تبریک سیزدهم آبان ماه؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: ملت ایران، ملتی نجیب، انقلابی و مومن هستند که در طول این ۴ دهه همواره حامی و پشتیبان نظام و ولایت مطلقه فقیه بوده و هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کامیاران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که رژیم طاغوت به عنوان ژاندارم منطقه و عنصر استکبار در خاورمیانه حضور داشت و سرنگونی این رژیم از نظر بسیاری سیاستمداران امری ناممکن بود، ولی این پیش بینی ها هرگز نتیجه درست به دنبال نداشت.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: انقلاب اسلامی حاصل تاثیر یک روحانی متقی، بنام حضرت امام خمینی (ره) بوده و باید گفت که در حوزه هر طلبه ای که تقوی را مراعات کند به مانند بزرگانی همانند امام راحل و مقام معظم رهبری اثر گذار خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: امروز آرمانهای انقلاب اسلامی به سراسر جهان رسیده و زمینه آزادی ملت های دربند را در دنیا فراهم آورده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کامیاران تاکید کرد: در کشور آفریقایی نیجریه امروز شاهد نهادینه شدن آرمانهای انقلاب اسلامی هستیم به طوری که شیعیان این کشور به رهبری شیخ زکزاکی به یکی از نگرانی های کشورهای استکباری در جهان شده است، زیرا این درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و حوزه علمیه قم بسیاری از معادلات دشمنان در این کشور و حتی قاره آفریقا را برهم زده است.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود گفت: همچنین امروز جبهه مقاومت به ویژه حزب الله لبنان با تاسی از انقلاب اسلامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ابهت و هیبت پوشالی رژیم منحوس اسرائیل غاصب را به شدت تهدید می کند و آنان را در پشت دیوارهایی بتنی که خود ساخته اند، محصور نموده اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کامیاران در ادامه بیان کرد: در چند سال گذشته عربستان سعودی به همراه به اصطلاح ائتلافش به دنبال سرکوب قیام مردم کشور یمن بودند و به خیال خود این موضوع را در چند هفته حل خواهند کرد و به مطلوب خود خواهند رسید، ولی امروز معادلات به کلی تغییر کرده است و مقاومت مردم یمن و ارتش این کشور باعث شده است که باتلاق بسیار بزرگی برای عربستان و دوستانش در منطقه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: امروز قدرت موشکی یمن که تا دیروز از داشتن اسلحه های سبک نیز محروم بوده اند، خواب را از چشم آل سعود ربوده است.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی این مملکت حتی از داشتن کوچکترین تکنولوژی محروم بود، ولی به یمن داشتن فرهیختگان و جوانان نخبه، امروز انقلاب اسلامی در تمامی زمینه های علمی، نظامی و.... به رشد بی نظیری رسیده است و بی شک مستضعفان جهان از این علم بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha