شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها اینگونه نشر می دهند و سیاستمداران نیز اینگونه تبلیغ و سخن می گویند که بین شیعه و سنی اختلاف و مشکل وجود دارد و اینگونه است که ناامنی ایجاد می شود و بین روحانیون اهل تشیع و اهل تسنن فاصله می اندازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، پیش از ظهر امروز در همایش «پیامبر اعظم(ص)، رهبری، اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی» که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: رسانه همیشه حقیقت را بیان نمی کنند و بعضا می بینیم که حتی سیاستمداران هم بدین طریق کار می کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: سیاست مداران همواره راست نمی گویند، اما کسی که به رسول خدا و دین تاسی می کند و اهل جهاد و صداقت است با مردم و جامعه با صداقت و راستگویی برخورد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در ادامه سخنان خود گفت: لذا کسی که همواره در صراط دین و رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) حرکت کند، هیچگاه نمی تواند و به خود اجازه نمی دهد که به مردم دروغ بگوید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با این وجود باید گفت که سیاستمداری پیغمبر (ص) عین دینداری و وحدانیت است.

وی بیان داشت: متاسفانه برخی از رسانه ها اینگونه نشر می دهند و سیاستمداران نیز اینگونه تبلیغ و سخن می گویند که بین شیعه و سنی اختلاف و مشکل وجود دارد و اینگونه است که ناامنی ایجاد می شود و بین روحانیون اهل تشیع و اهل تسنن فاصله می اندازند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: بنده این جلسه را به فال نیک می گیرم، زیرا در این جلسه علمای سنی و شیعه بدون هیچ تشریفاتی در کنار هم نشسته اند و این برای دشمنان ناگوار است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد: مردمی هم که به قرآن، رسول خدا و اهل بیت تاسی می کنند از این حرف های تفرقه انگیز دور هستند و زندگی آرام و برادرواری در کنار همدیگر دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: پیامبر(ص) فقط برای آبادانی آخرت ما نیامده است، یکی از بهترین مصادیق افرادی که به سیره نبی مکرم اسلام عمل کرده‌اند، امام راحل بودند امامی که به فرموده رهبری، هنرها و برکات وجودی زیادی داشت و هنر بزرگ ایشان وحدت بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: هنر بزرگ یک مرد خدایی و الهی این است که بتواند یک ملت را از گوشه و کنار کشور گردهم جمع کند و در کنار همدیگر قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی بیان داشت: همه ما در کشور برادریم و دشمن مشترک ما استکبار و ایادی منطقه ای و جهانی آن است.

وی با اشاره به اینکه همه در بحث آبادانی و رفع مشکلات کشور مسئول هستیم، تاکید کرد: باید گفت که مسئولین حکومتی بیش از سایرین مسئولیت دارند و باید گفت که بابت کوتاهی‌ها مسئول هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بنده به عنوان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خادم علما هستم و در این مسیر آنچه را به عهده دارم کوتاهی نخواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha