جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ حضور یکایک ملت فهیم و انقلابی ایران، اقیانوس بی‌کرانی را رقم زد که طومار فتنه و فتنه‌گری برای چندمین بار در هم پیچیده و مشت محکمی بر دهان بدخواهان کوبید، آری! از این حضور به موقع قوت قلبی برای حامیان نظام به وجود آمد که هرگز قابل وصف نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه  مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در تقدیر و تشکر از امت اسلامی در حمایت از مواضع رهبری نسبت به اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَضَّلَ اللّهُ الْمُجاهِدینَ عَلَی الْقاعِدینَ أَجْرًا عَظیمًا (نساء – ۹۵)

باید همه مسئولین قدردان رهبر حکیم فرزانه و چنین ملت وفادار، بابصریت و شجاع باشند و خود را مدیون رهبری نظام و مردم همیشه در صحنه بدانند و قدردانی خود را در عمل نشان بدهند؛ ما نمی‌دانیم با چه زبان و قلمی شکوه و عظمت مردم عزیز ایران اسلامی این پیروان ولایت فقیه که با حضور در راهپیمایی سراسری انزجار و برائت از فتنه گران و اغتشاشگران به ندای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی لبیک گفته و پشیبانی و حمایت قاطع خود را از آرمان‌های نظام اسلامی تمام عیار به نمایش گذشتند تقدیر و تشکر نماییم.

قطعاً این حضور حداکثری تمام ساز و برگ بنگاه‌های خبری دشمن را در هم ریخت و یاوه سرایان را برای همیشه به انزوا کشانید.

حضور یکایک ملت فهیم و انقلابی ایران، اقیانوس بی‌کرانی را رقم زد که طومار فتنه و فتنه‌گری برای چندمین بار در هم پیچیده و مشت محکمی بر دهان بدخواهان کوبید، آری! از این حضور به موقع قوت قلبی برای حامیان نظام به وجود آمد که هرگز قابل وصف نیست.

ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به نمایندگی از روحانیت سراسر کشور بر آستان الهی سجده شکر می‌گذاریم و به پیشگاه خدای بزرگ کرنش می‌نماییم. و خدای را به خاطر نعمت وجود رهبری آگاه، شجاع، عالم و مدبر و امتی را به پاس بصیرت، فهم و کمال همواره سپاس گذاریم.

ضمن احترام به مطالبات عدالت خواهانه مردم عزیز به همه مسؤولین قوا گوشزد می‌نماییم که با اتکاء به محور عمود اصلی نظام یعنی رهبری معظم انقلاب کمر همت بسته و با تدبیر واقعی به فکر معیشت مردم بوده و با امید به نیروهای داخلی هرگز برای چندمین بار به بدخواهان امید نبسته و نداشته باشند.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم

آذرماه ۱۳۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha