شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 877110
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
ما مردم

حوزه/ برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی صنعت زندان در آمریکا و همچنین واکاوی ماجرای استیضاح دونالد ترامپ و ابعاد مختلف آن می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه ضمن مروری بر وضعیت زندان ها در آمریکا و نحوه تعامل آن با دستگاه قضایی این کشور، دلایل افزایش تعداد زندانیان در آمریکا و سیستم ناکارآمد قضایی این کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به خصوصی سازی زندان ها و نقش آن در گسترش زندان ها در آمریکا به گفت و گو درخصوص پیامدهای منفی سوء مدیریت زندان های آمریکا بر مردم این کشور پرداخته و دلایل افزایش بی سابقه تعداد زنان زندانی در این کشور را بررسی خواهد کرد.

در بخش دیگری از برنامه «ما مردم» ماجرای استیضاح ترامپ و ابعاد مختلف آن مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. در این زمینه تاثیر این استیضاح بر انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا و اختلاف نظرهای موجود میان نمایندگان در این خصوص و علت تغییر عقیده برخی از نمایندگان حزب دموکرات نسبت به استیضاح ترامپ مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 30 آذر ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha