پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید

حوزه/ استاندار سمنان پس از شنیدن مشکلات مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) سمنان، بر ضرورت رفع این معضلات و کمبودها تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط، هر چه سریعتر نسبت به تامین امکانات و رفع مشکلات این حوزه علمیه تلاش نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، در دیدار با حجت الاسلام علی الهی، مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) «سفیران هدایت» سمنان از اقدامات ارزشمند تبلیغی و آموزشی این مرکز دینی تقدیر کرد.

وی در این دیدار و پس از بازدید از بخش‌ها و قسمتهای مختلف مدرسه علمیه سفیران هدایت سمنان، حضور در این مرکز دینی را توفیقی ارزشمند برای خود دانست و از اقدامات انجام شده در راستای گسترش علوم دینی در این مرکز دینی تقدیر کرد.‌

آشناگر گفت: دیدار با معلمان و بزرگان دین فرصتی مغتنم برای اینجانب است و همواره بر ضرورت انجام این دیدارها تاکید نموده ام.

استاندار سمنان پس از شنیدن مشکلات مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) سمنان، بر ضرورت رفع این معضلات و کمبودها تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط، هر چه سریعتر نسبت به تامین امکانات و رفع مشکلات این حوزه علمیه تلاش نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha