جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: حماسه تاریخی ملت ایران در نهم دی نمونه بارز ویژگی بصیرت و صبر این ملت در برابر مشکلات و فشارهای دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، صبح امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: بصیرت روشنی بخش مسیر حرکت یک مومن و مسلمان است و داشتن این صفت می تواند ما را در بسیاری از مواقع یاری کند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: به فرموده رسول اکرم (ص) دینداری باید همراه با بصیرت باشد و آنگاه می توان یک نفر را دیندار واقعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بصیرت ویژگی و صفت ملت ایران است، بیان داشت: ملت ایران در طول 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی در شرایط دشواری که دشمنان برای ما پیش آورده اند همواره با بصیرت و بینش دینی و سیاسی نجات بخش این نظام اسلامی بوده اند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه بصیرت و صبر برای هر انسان یک امتیاز بزرگ محسوب می شود، اظهار داشت: هنگامی که صبر و بصیرت در کنار هم قرار بگیرند، خروجی آن فردی با علم، متدین، خدامحور و... را خواهم دید.

حجت الاسلام هدایتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 9 دی اظهار داشت: حماسه تاریخی ملت ایران در نهم دی ماه نمونه بارز ویژگی بصیرت و صبر این ملت در برابر مشکلات و فشارهای دشمنان اسلام و انقلاب است.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از همین رو همواره بزرگان دین از ما خواسته اند که بصیرت را در زندگی خود در هر زمان و مکان به کار ببریم و همین بصیرت باعث گردیده است که ملت ایران در جهان به عنوان ملتی بزرگ شناخته شوند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول عمر انقلاب فتنه های زیادی به چشم خود دیده اند، اظهار کرد: ملت ایران در طول عمر پربرکت این انقلاب با پشتیبانی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر ولایت که همراه با بصیرت بوده است تمام موانعی که دشمن در سر راه این انقلاب قرار داده است را پشت سر گذاشته اند و انواع شاهد ایرانی مقتدر و با صلابت در منطقه و حتی جهان هستیم.

حجت الاسلام هدایتی گفت: شما طلاب باید در دوران تحصیل در هر کاری از دو ویژگی بارز و شایسته بصیرت و صبر بهره ببرید زیرا داشتن این دو صفت می تواند روشنی بخش مسیر همه ما در این دنیا و سعادت اخروی مان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha