پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماز جمعه ارومیه

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین قریشی با انتقاد از عدم رعایت محرم و نامحرم در برخی بیمارستان‌ها، تصریح کرد: عدم‌رعایت محرم و نامحرم در مسئله تزریقات در مراکز درمانی دولتی و خصوصی پس از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی باید به درستی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای این شهر برگزار شد اظهار داشت: آخرت مظهر دنیاست و انسان هرگونه که در دنیا زندگی کند در قیامت نیز همانطور محشور خواهد شد. کسانی که خداوند و معاد را انکار می‌کنند فراموش شدگان روز قیامت خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در شرایط بد اقتصادی کسانی که تمکن مالی دارند به فقرا و اطرافیان‌ و نزدیکان خود کمک کنند.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: مسئولین درمانی و دولتی باید حقوق پرستاران را در نظام اسلامی به درستی رعایت کنند.

امام جمعه ارومیه با انتقاد از عدم رعایت محرم و نامحرم در برخی بیمارستان‌ها، تصریح کرد: اختلاط مرد و زن در مراکز درمانی قابل قبول نیست. عدم‌رعایت محرم و نامحرم در مسئله تزریقات در مراکز درمانی دولتی و خصوصی پس از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی باید به درستی رعایت شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در ادامه با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس به دور از فضای انتخابات باید با دقت در مسئله بودجه وارد شوند و در تصویب آن دقت لازم را انجام ، اظهار کرد: توزیع عادلانه منابع و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در بودجه سال آتی رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود، ۹ دی را نماد بصیرت مردم دانست و گفت: فتنه‌ها تمام نشده است و باید این بصیرت امت به نسل های بعدی منتقل شود.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد:  ۹ دی روز بصیرت و ولایتمداری مردم ایران است و باید با عظمت از بصیرت مردم‌در این روز تجلیل شود .
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha