پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بصیرت

حوزه/ سیده السادات حسینی؛ فعال بسیجی و فرهنگی گفت: تنها راه نجات و بیمه این نظام و ملت در برابر فتنه های دشمنان بصیرت و حمایت از ولایت فقیه می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، سیده سادات حسینی، بعدازظهر امروز در همایش «بصیرت» در جمع خواهران بسیجی شهر سنندج که به مناسبت یوم الله نهم دیماه برگزار گردید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی همان طوری که دوستانی در جهان دارد، دشمنان بسیاری نیز در کمین دارد و این دشمنان برای ساقط کردن این نظام برآمده از دل مردم دست به هر جنایتی می زنند.

این فعال بسیجی و فرهنگی ادامه داد: این انقلاب با خون هزاران شهید به این اقتدار و صلابت رسیده و این برای دشمنان بسیار ناخوشایند و نگران کننده است، لذا تشدید فشارهای سیاسی، اقتصادی و رسانه ای بر انقلاب اسلامی واکنشی طبیعی از سوی معاندان می باشد.

حسینی با تاکید بر اینکه در دهه های اخیر دشمن با راه اندازی و مدیریت فتنه ها به دنبال تضعیف ستون های این نظام بوده و هست، افزود: در طول دهه های اخیر به فاصله هر ۱۰ سال یکبار یک فتنه بزرگ در ایران توسط استکبار مدیریت شده است.

وی تصریح کرد: فتنه ۷۸، فتنه ۸۸ و فتنه ۹۸ سه فتنه بزرگ هستند که با زعامت دشمنان منطقه ای و جهانی در ایران به وقوع پیوست.

این فعال بسیجی در ادامه بیان کرد: در هر سه فتنه یک اشترک وجود دارد و آنهم از بین بردن اسلامیت این نظام می باشد و در شعار فتنه گران در هر سه فتنه این مهم به خوبی معلوم بوده است.

حسینی ادامه داد: در فتنه اول، دانشگاه ها را هدف تهاجم خود قرار دادند و در دو فتنه دیگر به سراغ مردم کوچه و بازار رفتند ولی در هر سه فتنه سرانجامی جز شکست نصیب دشمن نشد.

وی با اشاره به اینکه فاصله فتنه های دشمن روز به روز کمتر می شود، گفت: در مقابل شاهدیم که ابعاد فتنه ها و بانیان آنان روز به روز پیچیده تر می شود تا جایی که هر روز و هر لحظه باید منتظر فتنه و دسیسه ای جدید و البته بسیار پیچیده از سوی دشمنان این آب وخاک باشیم.

حسینی اظهار داشت: تنها راه نجات و بیمه این نظام و ملت در برابر فتنه های دشمنان بصیرت و حمایت از ولایت فقیه می باشد.

این فعال بسیجی در پایان سخنان خود گفت: شما خواهران بسیجی نقش بسیار مهمی در بحث مقابله با فتنه و تهاجم فرهنگی دشمن داشته و دارید، لذا در این ایام که روزهای بسیار سرنوشت سازی برای این نظام و انقلاب است باید از تمام پتانسیل های خود برای بصیرت افزایی جامعه استفاده نمایید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha